شناسهٔ خبر: 37357055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادداشت روز

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، مردی عاشورایی و حسینی

رژیم جنایت کار آمریکا یک بار دیگر جنایتی تروریستی و وقیحانه ای را تکرار کرد و در یک حرکتی بی خردانه فرمانده رشید اسلام و دلاور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.

صاحب‌خبر -

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بنا بر فرموده ی مقام معظم رهبری یک چهره بین المللی مقاومت بود و مردی بود که دلش برای آزادگی و سرفرازی ملت ایران و کشورهای اسلامی و مظلوم جهان بود و در راه اعتلای انقلاب و اسلام جانفشانی کرد.
در این جنایت هولناک که به دستور مستقیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت سردار سلیمانی ، ابومهدی المهندس و جمعی از همرزمان این سرفرازان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نشان داد جنایت کاران آمریکایی برای رسیدن به مقاصد شوم از هیچ گونه اقدامی اجتناب نمی کنند.
حمله نیروهای آمریکایی ها به چند پایگاه حشد الشعبی عراق و به شهادت رساندن جمعی از نیروهای این نیرو مردمی که نقش بسزایی در نابودی داعشی ها در عراق داشته اند و تجمع اعتراضی مردم عراق در مقابل سفارت آمریکا در بغداد نشان از سرافکندگی رژیم آمریکا در منطقه می باشد.
سردار سلیمانی یا به قول رسانه های غربی ژنرال سلیمانی یک چهره شناخته شده و پر نفوذ در جهان سیاست مطرح است فردی که توانست سیاست های استکبار جهانی در منطقه را به چالش کشانده و با شکست مواجه کند .
حال پس از شهادت سردار سلیمانی که بازتاب جهانی  داشت ، پیام رهبری معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت این سردار دلاور و پیام های فرماندهان نظامی و سیاسی کشورمان و گروه های مقاومت نگاهی جهانی به سوی این پیام ها آمده است .
درست است که حاج قاسم از میان ما رفت اما تربیت یافتگان این سردار بزرگ ادامه دهنده راه و مسیر اویند  و دشمنان ملت ایران بدانند که انتقام سختی را خواهند دید.

مهدی شیخ انصاری ، دبیر تحریریه خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان 

نظر شما