شناسهٔ خبر: 37351609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی: شهادت، سعادتی از جانب خداوند برای بندگان خاص است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و شهادت را سعادتی برشمرد که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

صاحب‌خبر -

در متن پیام محمدمهدی شهریاری که روز جمعه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است؛  «بسم رب‌الشهداء والصدیقین، شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.»
در ادامه این پیام آمده است: کارنامه خدمات و مجاهدت‌های آن شهید عزیز مصداق تحقق آیه شریفه «والذین قتلوا فی سبیل‌الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم» است.
وی در ادامه  شهادت این سردار دلاور و چهره بین‌المللی مقاومت را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می‌نمایم.
به گزارش ایرنا رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی در پیامی اعلام کردند: سه روز عزای عمومی در کشور اعلام می‌کنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

گفته می‌شود سردار سلیمانی از لبنان وارد فرودگاه بین‌المللی بغداد شده است؛ منابع رسانه‌ای عراق می‌گویند بالگردهای آمریکایی هر ۲ خودرو را هدف قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

نظر شما