شناسهٔ خبر: 37340888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

اعلام گام نهایی کاهش تعهدات برجامی تقویت وحدت و انسجام ملی یک رسالت همگانی است

استاندار قزوین گفت: یکی از رسالت های مهم در جامعه امروز کشور، تقویت وحدت و انسجام ملی است که همه باید در این حوزه تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزار ش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: موضوع امنیت عمومی جامعه و مسایلی که می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار داده و آسیب وارد کند باید مورد توجه مسئولان باشد.

استاندار قزوین افزود: پرداختن به اختلافات درونی و مباحثی که فاصله میان دولت و ملت و مردم و نظام را می‌تواند افزایش دهد و فرصت را برای فعالیت رقبا و دشمنان فراهم کند باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالی پوراضافه کرد:همه در این روزها وظیفه داریم در مسیری قدم برداریم که باعث انسجام ملی، تقویت وحدت کشور و به نوعی افزایش تعاملات گسترده ملی شود.

وی ادامه داد: اگر مدیران در این شرایط، حرف‌هایی بزنند که موجب انشقاق و اختلاف در جامعه شود عملا بر ضد امنیت ملی رفتار کرده اند و فرصتی را پدید آورده اند که مردم از نظام فاصله بگیرند و فرصت برای فعالیت دشمنان فراهم شود.

مقام عالی دولت در استان بیان کرد: امروزه دشمنان به اختلافات داخلی دل بسته اند تا فاصله ایجاد شده را به شورش اجتماعی تبدیل کرده و جمهوری اسلامی را در آغاز دهه پنجم عمر با برکت خود با مشکل مواجه کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، همه وظیفه داریم با هم یک صدا در مسیر انقلاب حرکت کنیم و البته یکصدایی به معنای نشنیدن صداهای مخالف نیست.

جمالی پور تصریح کرد: اختلافات اندیشه در جامعه تا زمانی ارزش دارد که منافع عمومی جامعه به خطر نیفتد و اگر اختلاف به دامان جامعه کشیده شود به عناد تبدیل شده و به امنیت ملی آسیب می‌تواند بزند.

مقام عالی دولت در استان ابراز کرد: ما به عنوان سربازان ملت وظیفه داریم که رفتاری داشته باشیم که دامنه نفوذ دشمن را بیشتر نکند.

استاندار قزوین با بیان اینکه وحدت و انسجام خوبی بین مسئولان ارشد و ائمه جمعه وجود دارد و شورای تامین قزوین همدل و همراه هستند، افزود: دغدغه ائمه جمعه استان، خدمت به مردم و تقویت همبستگی درونی سطح استان است که فرصت بزرگی برای ارتقای استان خواهد بود.

 

 

نظر شما