شناسهٔ خبر: 37321373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غفوری: شناختی نسبت به فتح الله زاده ندارم/ شرایط استقلال اصلا خوب نیست

کاپیتان تیم فوتبال استقلل تهران گفت: نسبت یه فتح الله زاده نمی‌توانم نظری بدهم، چون شناختی به او ندارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید اظهار داشت: خبری از برگشت استراماچونی به تیم استقلال ندارم و البته امیدوار نیستم که استراماچونی به تیم برگردد اما اگر بازگردد به نفع تیم خواهد بود.

او ادامه داد: متاسفانه حدود ۲۳ روز است که تقریبا استقلال سرگردان شده است و سرمربی ندارد این در حالی است که ۱۶ روز دیگر بازی داریم و شرایط اصلا خوب نیست.

غفوری با پاسخ به این سوال که آیا اکنون سرمربی موقت تیم است یا خیر بیان کرد: همیشه بازیکن بودم وهیچ وقت سرمربی نبودم، با توجه به شرایطی که موجود است مقداری وظیفه ام سنگین‌تر شده، امیدوارم خیلی سریع استراماچونی بیاید و تکلیف تیم مشخص شود.

غفوری با اشاره به حضور فتح الله زاده در هیئت مدیره استقلال و سرپرست شدن خلیل زاده افزود: شناختی نسبت به فتح الله زاده ندارم و با کارکرد او آشنا نیستم، در سال‌های گذشته صحبت‌های ضد و نقیض زیادی از او شنیده ام، ولی نسبت به خلیل زاده فکر می‌کنم بازیکنان از او رضایت داشته باشند. خلیل زاده در بدترین شرایط به عنوان سرپرست موقت تیم انتخاب شده است و فکر می‌کنم خیلی شرایط سختی در پیش دارد.

کاپیتان استقلال در مورد بازگشت علی خطیر به استقلال افزود: هر فردی با آمدنش عملکردش را به یادگار می‌گذارد،  خطیر نیزعملکردش مشخص بود و فکر می‌کنم او سمتی در باشگاه ندارد، امیدوارم اتفاقات سوپر جام در مورد استراماچونی برای استقلال به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: فتح الله زاده: از استقلال می‌روم تا استراماچونی بیاید

غفوری ادامه داد: علاوه بر اینکه  خواهش‌های بازیکنان تیم برای برگشت استراماچونی، ولی گویا این خواهش ها برایش مهم نبوده، البته حق طبیعی او بود، ولی در این فصل قرار داد خیلی مسائل دیده نشد.

او با اشاره به مطالبات بازیکنان گفت: متاسفانه بازیکنان مطالباتشان را دریافت نکرده اند و باشگاه باید خیلی زود به فکر باشد و مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا حداقل شرایط بازیکنان مقداری بهتر شود و بیشتر از این به تیم استقلال ضربه نخورد.

کاپیتان تیم استقلال در پایان گفت: من هم مانند باقی بازیکنان و هواداران نگران هستم و علاوه بر این سردرگم نیز هستیم که تکلیفمان چه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما