شناسهٔ خبر: 37318835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

غفوری: به شان استقلال ضربه زدند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط فعلی این باشگاه، گفت: متاسفانه به شان استقلال ضربه زدند و تیم را تحقیر کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

وریا غفوری پیش از آغاز تمرین تیم فوتبال امید ایران در مورد شرایط این تیم در آستانه اعزام به مسابقات نهایی انتخابی المپیک، گفت: به محل تمرین آمدیم تا در کنار بازیکنان باشیم. خوشبین هستیم این تیم بتواند نتایج خوبی کسب کند.

وی در مورد شرایط استراماچونی گفت: در مورد استقلال صحبت نمی‌کنم.

کاپیتان استقلال در رابطه با ارتباطش با استراماچونی خاطرنشان کرد: پس از اینکه او شروطی را برای بازگشت گذاشت دیگر با او در ارتباط نیستم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان استقلال در فضای مجازی مقابل استراماچونی قرار گرفته‌اند، توضیح داد: این شیطنت رسانه‌ای بود. اینکه استرا بازمی‌گردد یا نه را خبر ندارم، اما امیدوارم نیستم او بازگردد. در جریان مذاکرات قطر هم نیستم و تنها اخبار ضد و نقیضی را شنیده‌ام.

غفوری در رابطه با اینکه در ظاهر او دوست ندارد استراماچونی بازگردد، تصریح کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. او بازگردد به نفع تیم است.

وی در مورد اینکه هنوز مربی انتخاب نشده خاطرنشان کرد: در حال حاضر استقلال چندین روز است که سرمربی ندارد و سردرگم کار می‌کند. وضعیت خیلی بد است و ۱۶ روز دیگر بازی‌هایمان آغاز می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه نقش سرمربی تیم را ایفا می‌کرده است، گفت: هیچ وقت سرمربی استقلال نبودم. با توجه به شرایطی که وجود داشت وظیفه ما سخت‌تر شده بود. امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف سرمربی مشخص شود چون هنوز استقلال آنقدر تحقیر  نشده که بخواهد به این مقدار منتظر سرمربی بماند. خواهش من این است که خیلی زود تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنند. اگر او می‌آید خیلی سریع بازگردد، چراکه بازیکنان، هواداران و اسم استقلال بازی داده می‌شود. به شان استقلال در این چند وقت لطمه بزرگی خورد.

غفوری در مورد حصور فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: اگر باشگاه تکلیف سرمربی را مشخص کند که استرا باز می‌گردد یا خیر، شرایط تا این حد بد نمی‌شود. تکلیف مشخص شود آن زمان هوادار می‌داند که یک نفر باید روی نیمکت بنشیند و در فضای آرام انتخاب صورت می‌گیرد اما الان بیش از ۲۰ روز است که استقلال بلاتکلیف است.

وی در مورد تغییرات در هیات مدیره تصریح کرد: من علی فتح‌الله‌زاده را نمی‌شناسم و با او کار نکرده‌ام و اخبار ضد و نقیض در مورد وی زیاد شنیدم. با این حال، اسماعیل خلیل‌زاده پالس‌های مثبتی به ما داده و بازیکنان نظر مثبتی در مورد او دارند. اگر هم دقت کرده باشید او در این شرایط سرپرستی باشگاه را به‌عهده گرفت.

غفوری در مورد بازگشت علی خطیر گفت: هر فردی می‌آید عملکردش را به یادگار می‌گذارد. در مورد خطیر هم همینطور است. من فکر می‌کنم او سمتی ندارد و گفته که می‌تواند استراماچونی را بازگرداند. امیدوارم ماجرا مانند سوپرجام نشود.

وی گفت: دوست داریم استراماچونی بازگردد. التماس و خواهش کردیم و همه جوره به او گفتیم اما برایش مهم نبوده است. او حق داشته و قانونی قراردادش را فسخ کرد، اما در آن خیلی چیزها دیده نشد. هنوز پول بازیکنان پرداخت نشده و باشگاه باید در این راستا تلاش کند، چراکه پرداخت طلب بازیکنان، شاهکار نیست.

نظر شما