شناسهٔ خبر: 3731158 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در ادامه حمایت از گروه‌های تروریستی صورت گرفت

درخواست سازمان «عدالت و توسعه حقوق بشر» از مردم ترکیه برای برکناری «اردوغان»

سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر با اشاره به حمایت دولت‌های ترکیه و قطر از تروریست‌های لیبی، از ملت ترکیه خواست که رئیس جمهور این کشور را برکنار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر برکناری «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را خواستار شد.

وبگاه خبری «الوفد» مصر با اعلام این خبر ، از دخالت ترکیه و قطر در امور لیبی و ارسال سلاح به تروریست‌های این کشور خبر داد.

این سازمان همچنین از مخالفان، جامعه مدنی و ملت ترکیه برکنار ی«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور و بررسی روابط وی با تأسیس گروه‌های تروریستی در سوریه، لیبی، عراق، سودان و کشورهای آفریقایی را خواستار شد.

«زیدان القنائی»رئیس دفتر مشورتی سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر از وجود دهها زندان مخفی گروهک‌های تروریستی داعش و «فجر لیبیا» آن را اداره می‌کنند و هزاران لیبیایی در این زندان‌ها به سر می‌برند و در نتیجه سکوت بین‌الملل و سازمان ملل متحد در قبال تجاوزات تروریست‌های لیبیایی این گروه‌های تروریستی زندانیان را شدیدا شکنجه می‌کنند.

القنائی از ملت لیبی و قبایل این کشور خواست که علییه گروهک تروریستی داعش و فجر لیبیا اعلام جنگ و با این گروه‌ها مبارزه و اراضی این کشور را از سیطره این گروه‌های آزاد کنند.

انتهای پیام/م

 

نظر شما