شناسهٔ خبر: 37274943 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی اهواز

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان از برگزاری رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا قریشی رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور ۳۲ استان کشور از روز ۱۶ دی ماه به مدت ۵ روز در اهواز برگزار می‌شود.

او با اشاره به آمادگی وزنه برداران استان در این رقابت‌ها گفت: مسابقات قهرمانی کشور همواره از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و همه شرکت کنندگان برای قرار گرفتن روی سکو و دعوت به اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند که این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

قریشی اظهار داشت: خوزستان همواره یکی از قطب‌های وزنه برداری کشور بوده و طی سال‌های گذشته جزء ۳ استان برتر کشور بودیم هر چند هنوز با نقطه ایده آل فاصله داریم و معتقدم برای رسیدن به جایگاه واقعی باید هیات‌های شهرستانی خود را فعال‌تر کنیم.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در ادامه به عملکرد وزنه برداری استان در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: در سال جاری به لحاظ مدال آوری حدود ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته رشد داشتیم همچنین در تمامی رده‌های سنی مسابقات کشوری تیمداری کرده و عنوان‌های خوبی کسب کردیم.

او تصریح کرد: وزنه برداران استان در سال جاری تاکنون ۱۰ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند که این امر موجب برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف شد. بی شک تلاش ورزشکاران و مریبان استان نقش به سزایی در توسعه و گسترش این رشته در سطح استان و حتی کشور داشته به گونه‌ای که در تمام تورنمنت‌های بین المللی نام وزنه برداران خوزستانی به چشم می‌خورد.

سید علیرضا قریشی اذعان داشت: ما ضعف‌هایی داریم که باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری در مسابقات مختلف داشته باشیم. همچنین در بخش بانوان فعالیت‌های خود را به خوبی آغاز کردیم و امیدوارم به زودی شاهد رشد بیشتر در این بخش باشیم.

انتهای پیام/گ

نظر شما