شناسهٔ خبر: 37267879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

انصارالله یمن: زمان آن رسیده که همه عراقی‌ها علیه آمریکا متحد شوند

اقتصاد ایران: جنبش انصارالله یمن در واکنش به بمباران مواضع حشد شعبی توسط آمریکا، اعلام کرد که زمان آن رسیده است که همه گروه‌ها و احزاب ملی در عراق تلاش‌های خود را برای مقابله با تهدیدهای آمریکایی‌ها یکپارچه کنند.

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با شدیدترین عبارات تجاوز آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی را محکوم و خاطرنشان کرده است که تجاوز به حشد شعبی تجاوزی وحشیانه به عراق و نیروهای مبارز آن علیه طرح مخرب آمریکا در منطقه است.

دفتر سیاسی انصارالله همبستگی خود را با ملت عراق اعلام و بر حق عراق در پاسخگویی به آنچه امنیت، حاکمیت و استقلال‌شان را تهدید می‌کند، تأکید کرد.

در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است: «زمان آن رسیده است که همه گروه‌ها و احزاب ملی در عراق تلاش‌های خود را برای مقابله با خطر قریب‌الوقوعی که کشورشان را تهدید می‌کند، یکپارچه کنند. اتحاد، نخستین واکنش به هرگونه تلاش آمریکا برای برهم زدن امنیت عراق است.»

 

انصارالله در ادامه این بیانیه، همه ملت‌های عربی و اسلامی را به همبستگی با ملت عراق و محکومیت هرگونه مداخله خارجی در امور منطقه دعوت و اعلام کرده است، مداخله واشنگتن مشکلات و بحران‌های کشورهای منطقه را دو چندان می‌کند. ملت‌ها باید در خصوص این مداخله هوشیار بوده و با تمام توان، آگاهی و بینش در مقابل آن بایستند.

طبق این گزارش، شب گذشته چند پهپاد ناشناس مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق وابسته به حشد شعبی در شهر مرزی القائم استان الانبار (غرب عراق) را بمباران کردند.

جعفر حسینی سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق در گفتگو با المنار لبنان گفته است که آمار قربانیان تجاوز آمریکا به مراکز حشد شعبی به 24 شهید و بیش از 50 زخمی رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما