شناسهٔ خبر: 37257587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حماسه 9 دی روز تجدید میثاق مردم با ولایت است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش حماسه 9 دی را روز تجدید میثاق مردم با ولایت دانست و گفت: مردم کشور ما در جنگ تحمیلی و در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که همواره پایبند به اسلام، قرآن و کشور می‌مانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش 05 کرمان، جلسه آگاه‌سازی اخلاقی و سیاسی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان در مرکز آموزش 05 برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در این نشست با گرامیداشت روز بصیرت، قدرت را در سه محور جغرافیا، جمعیت و حکومت مرکزی مورد توجه قرار داده و گفت: کشوری که دارای این سه محور باشد قدرتمند است.

وی بیان کرد: بحمدالله ایران در هر سه مورد از جمله قدرتمندترین کشورهاست چرا که در محور جغرافیا 15 همسایه در حوزه کشور ما قرار دارند و شمال و جنوب کشور نیز دارای مرزهای دریایی بوده که امتیاز بسیار بزرگی است.

امام جمعه کرمان افزود: در حوزه جمعیت نیز جوان‌های بسیار تلاشگر در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و ... داریم و در حوزه حکومت نیز با وجود ولایت مطلقه فقیه و مردم ولایتمدار اجازه تجاوز به هیچ کشوری داده نخواهد شد.

امیر مهدی معمارباشی نیز حماسه 9 دی را روز تجدید میثاق مردم با ولایت دانست و گفت: مردم کشور ما در جنگ تحمیلی و در همه عرصه‌ها ثابت کرده‌اند که همواره پایبند به اسلام، قرآن و میهن عزیز خود می‌مانند.

در پایان مراسم از تعداد 40 تن از بازنشستگان عقیدتی سیاسی‌های منطقه و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر شد.

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما