شناسهٔ خبر: 37241803 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حمله مسلحانه به مراسم جشن‌های «هانوکا» در نیویورک

یک فرد مسلح ساعاتی پیش با استفاده از سلاح سرد، به مراسمی در «مانسی» ایالت نیویورک حمله کرد و پنج نفر را با ضربات چاقو زخمی کرد که هنوز وضعیت جسمانی آن‌ها نامشخص است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک عامل مسلح در حین برگزاری مراسم جشن‌های «هانوکا» در خانه یکی از خاخام‌های یهودی در نزدیکی یک کنیسه، دستکم پنج نفر را با استفاده از سلاح سرد، مورد حمله قرار می‌دهد.
 
بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، آنطور که مقام‌های محلی گزارش کرده‌اند یک عامل مسلح به خانه یکی از خاخام‌ها در نزدیکی یک کنیسه در «مانسی» ایالت نیویورک حمله کرده است.

طبق این گزارش، عامل حمله حدود ساعت ۲۱:۵۰ به وقت محلی با یک ساطور به خانه یک خاخام یهودی حمله کرده است و شروع به حمله به حاضران در آن محل کرده است.

مقام‌های محلی می‌گویند که عامل مسلح به ساطور بعد از ورود به خانه، قربانیانی را که قصد فرار داشتند، دنبال کرده و با سلاح خود زخمی کرده است و سپس از صحنه حادثه گریخته است.


جدیدترین آمار از این حادثه نشان می‌دهد یک فرد مظنون در رابطه با این حمله بازداشت شده است که البته نیرو‌های امنیتی جزئیاتی در این خصوص منتشر نکرده‌اند.

پنج زخمی این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و ظاهراً حال عمومی دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

یکی از نمایندگان مبارزه با تروریسم اداره پلیس نیویورک در یک پیام توییتری اعلام کرد: «ما از نزدیک گزارشاتی مبنی بر چاقو خوردن چندین نفر در کنیسه‌ای در مانسی نیویورک را دنبال می‌کنیم».

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است و نیرو‌های پلیس نیویورک، تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند.

نظر شما