شناسهٔ خبر: 3722070 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

چه فیلم‌های جایزه اسکار را می‌برند؟

جایزه اسکار بهترین فیلم‌ها در رشته‌های مختلف در تاریخ 22 فوریه به سازندگان و دست‌اندرکاران آن‌ها اعطا خواهد شد. اکنون زمان خوبی است تا فیلم‌های نامزد شده برای دریافت جایزه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. در این میان کدام یک از فیلم‌های برنده جوایز خواهند شد و کدام یک از فیلم‌ها "باید" جایزه ببرند؟

صاحب‌خبر -
آفتاب: شبکه خبری "سی ان ان" با انتشار گزارشی در این باره به فیلم‌های اشاره می‌کند که به نظر آن شبکه باید از نظر بهترین موزیک متن برنده شوند. از جمله نامزدهای مطرح شده برای این جوایز ترانه‌های "همه چیز عالی است" برای فیلم "لگو"، "افتخار" برای "سلما"، "سپاس" برای "فراتر از روشنایی"، "من نمی‌خواهم تو را از دست دهم" و "ستاره‌های فراموش شده" برای فیلم "اغاز دوباره" هستند." سی ان ان معتقد است که ترانه "افتخار" در فیلم سلما جزو بهترین ترانه در میان صد ترانه انتخابی شنوندگان شده و شایسته دریافت جایزه اسکار است. 

به گزارش خرداد، سی ان ان همچنین از میان کارگردان‌های نامزد شده برای دریافت اسکار که "وس اندرسون"، "ریچارد لینک لیتر"، "الخاندرو اناریتو"، "بنت میلر" و "مورتن تیلدام" هستند معتقد است که لینک لیتر لایق‌ترین فرد برای کسب جایزه اسکار است." 

"سی ان ان" هم چنین از میان بازیگران نقش مکمل مرد نامزدشده برای دریافت جایزه اسکار از جمله "رابرت دووال"، "ایتن هاوک"، "ادوارد نورتون"، "مارک رافائلو" و "جی کی سیمونز" معتقد است که اگر کسی می‌ خواهد شرطبندی انجام دهد باید این کار را روی سمونز انجام دهد چرا که او از بخت بالایی برای برنده شدن برخوردار است. 

سی ان ان همچنین از میان فیلم‌های نامزدشده برای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم با اشاره به فیلم‌های "تیرانداز"، "بردمن"، "بچگی"، "گرند بوداپست هتل"، "ایمیتیشن گیم"، "سلما"، "فیوری آو اوری تینگ" و "ولش" معتقد است که به احتمال زیاد تک تیرانداز فیلم محبوب هیئت داوران اسکار خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما