شناسهٔ خبر: 37208644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

پرسپولیس – نساجی/ روزهای خوش سرخ‌ها ادامه دارد؟

پرسپولیس و نساجی در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر امروز به میدان خواهند رفت....

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس و نساجی امروز در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل هم به میدان خواهند رفت.

 

اطلاعات بازی:
ساعت: 16:30/ جمعه 6 دی/ ورزشگاه آزادی، تهران

 

تیم داوری:
داور وسط: مرتضی منصوریان/ کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و داریوش صابرمطلق/ داوران پشت دروازه: میثم حیدری و مهدی مرجان‌زاده/ داور ذخیره: پوریا زحمتی/ ناظر داوری: مسعود مرادی 

 

غایبین احتمالی:
پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند در این بازی به میدان خواهد رفت و نساجی رضا علیاری و نیما میرزازاد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و میلاد سرلک و حسن جعفری اب فسخ یک طرفه قرارداد از این تیم جدا شده‌اند. رضا دهقانی و علی شجاعی نیز به دلیل حضور در اردوی تیم امید در این بازی حضور نخواهند داشت.

 

نمای بازی:
در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، پرسپولیس امروز در آخرین بازی خود پیش از تعطیلات زمستانی لیگ برتر میزبان نساجی خواهد بود. با 4 پیروزی متوالی در لیگ برتر و 6 پیروزی متوالی در تمام رقابت‌ها، شاگردان کالدرون با روحیه‌ای مضاعف در این دیدار به میدان خواهند رفت و در تلاش خواهند بود تا با کسب سه امتیاز این بازی و در صورت توقف احتمالی سپاهان در بازی عصر شنبه این تیم مقابل نفت آبادان صدرنشینی خود در لیگ برتر را قطعی کنند. ترکیب و استراتژی کالدرون در پرسپولیس به خوبی جا افتاده و بازیکنان این تیم با اندیشه‌های سرمربی آرژانتینی خود موفق به کسب نتایج خوبی شده‌اند. در سوی دیگر میدان تیمی قرار دارد که هفته‌های پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته و حال در روزی که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. شاگردان مهاجری در بازی با تیم‌های بزرگ لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند و تیمی از پیش باخته مقابل پرسپولیس نیستند هر چند این مربی باتجربه نیز به خوبی می‌داند که بازی با پرسپولیس در آزادی تا چه حدی می‌تواند سخت باشد.

 

چهره‌های برتر:
مهدی ترابی و احمد نوراللهی بازیکنان کلیدی ترکیب پرسپولیس هستند و علی‌اصغر عاشوری و مجتبی ممشلی نقشی مشابه در ترکیب نساجی دارند.

 

تقابل‌های قبلی:
دو تیم پیش از این 14 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم پرسپولیس 5 پیروزی و سهم نساجی 4 پیروزی بوده و 5 بازی با تساوی دو تیم خاتمه یافته است.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور

 

ترکیب احتمالی نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، احسان قهاری، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، محمد میری، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری، حسین زامهران و محمدمهدی نظری

نظر شما