شناسهٔ خبر: 37148485 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تحصیل ۱۴۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از اشتغال به تحصیل ۱۴۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معصومه طباطبایی در نشست خبری تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد را هشت هزار دانشجو اعلام کرد و اظهار داشت: 800 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: 170 عضو هیات علمی به‌صورت تمام‌وقت در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی یزد مشغول به فعالیت هستند.

طباطبایی به کسب مقام‌های مختلف توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسابقات گوناگون کشوری و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: کسب ٥ عنوان برتری پژوهشی جشنواره ملی فرهیختگان تهران توسط اساتید دانشگاه آزاد یزد در ماه‌های اخیر به‌دست‌آمده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد به دنبال مهارت محوری دانشجویان است، افزود: در هر رشته‌ای سعی کرده‌ایم که کارگاه‌های عملی را برای دانشجویان فراهم کنیم که بهتر بتوانند در رشته‌های مختلف پیشرفت کنند و پس از فارغ‌التحصیلی در زمینه‌ای که تحصیل‌کرده‌اند مشغول به کار شوند.

وی در ادامه بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برنامه‌های ویژه‌ای برای جذب دانشجویان خارجی دارد، اظهار داشت: حدود 140 دانشجوی خارجی که عمدتاً افغانستانی هستند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مشغول به تحصیل می‌باشند که برنامه‌های ویژه‌ای هم برای جذب دانشجوی خارجی از دیگر کشورها نیز در دستور کار خودداریم.

نظر شما