شناسهٔ خبر: 37144661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری آزمون‌های سراسری پیام‌ نور عدالت تحصیلی را فراهم ساخته است

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور برگزاری آزمون‌های هماهنگ و کشوری دانشگاه پیام نور را نقطه قوت و مزیتی رقابتی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این امر موجب رقابت و ایجاد عدالت تحصیلی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ضماهنی ظهر امروز در جریان بازدید از دانشگاه پیام‌نور زنجان و شیوه برگزاری امتحانات این دانشگاه، برگزاری آزمون‌های هماهنگ و کشوری دانشگاه پیام نور را نقطه قوت و مزیت رقابتی این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای آزمون‌های همزمان و یکپارچه با این سطح از گستردگی، دقت و سرعت عمل، نیازمند بهره‌مندی از توانمندی‌های گوناگونی است که کارکنان متعهد و پرتلاش دانشگاه توانسته‌اند به آن دست پیدا کنند.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور افزود: طی سال‌های متمادی با سختکوشی، ممارست و کار مجاهدانه به شکلی شایسته و کم نظیر مهارت‌های لازم را در راستای اجرای هر چه بهتر امتحانات کسب کنند.

وی گفت: به برکت وجود چنین توانمندی‌هایی است که اکنون، آزمون‌های پیام نور با کیفیتی مثال‌زدنی برگزار می‌شود که به تعبیر صاحب‌نظران و متخصصان امر، این مهم می‌تواند در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی مایه مباهات نظام آموزش عالی کشور به شمار آید.

ضماهنی همچنین بر ضرورت استمرار روند روزآمدی در شیوه برگزاری امتحانات تأکید کرد و گفت: کارکنان اداری و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه درونی این مجموعه محسوب می‌شوند و از مدیران ارشد سازمان مرکزی به ویژه در حوزه اداری و مالی انتظار می‌رود با ارائه طرح‌های انگیزشی بتوانند در چارچوب اختیارات و امکانات موجود، به نحوی مناسب‌تر، خدمات صادقانه همکاران را جبران کنند.

انتهای پیام/73005/ق/20

نظر شما