شناسهٔ خبر: 37136010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نوزاد عجول آمبولانس را برای تولد انتخاب کرد

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مادر 42 ساله، نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس هیدج به دنیا آورد.

صاحب‌خبر -

جواد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  مادر 42 ساله، نوزاد خود را در آمبولانس اورژانس هیدج به دنیا آورد که به علت شرایط اورژانسی توسط همراهان به پایگاه فوریت‌های پزشکی هیدج مراجعه و درخواست کمک کرده بودند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره جزییات ماموریت اورژانس افزود: بلافاصله کارکنان اورژانس هیدج اقدامات اورژانسی پیش بیمارستانی را انجام و پس از هماهنگی با مرکز عملیات، این مادر باردار را برای زایمان و ادامه درمان آماده انتقال به بیمارستان کردند. 

سخنگوی اورژانس استان  زنجان بیان کرد: در حالی که این مادر باردار تحت نظر نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شد، با آغاز درد و فرا رسیدن زمان زایمان، نوزاد خود را در آمبولانس فوریت‌های پزشکی و در مسیر بیمارستان بوعلی خرم‌دره به دنیا آورد.

مرادی افزود: حال عمومی مادر و نوزاد دخترش که دومین فرزند وی است مساعد بوده و پس از زایمان و اقدامات درمانی اورژانسی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما