شناسهٔ خبر: 37118678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جمالی در گفتگو با دانشجو:

اعزام مبلغ به خوابگاه‌های خواهران دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان / طرح مطالعاتی بینش مطهر برگزار می‌شود

مسئول نهاد رهبری دانشگاه رفسنجان اعزام مبلغان به خوابگاه‌های خواهران دانشجو را از فعالیت‌های مهم نهاد عنوان کرد و گفت: مبلغان شب‌ها با حضور در خوابگاه به گفتگو، تبلیغ و مشاوره با دانشجویان می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

جمالی، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در بحث افزایش بینش اعتقادی، سیاسی و فرهنگی دانشجویان دفتر نهاد رهبری دانشگاه اقدام به برگزاری طرح مطالعاتی بینش مطهر کتاب‌های استاد مطهری کرده است که نزدیک به ۶۰ نفر در این دوره شرکت کردند. این طرح که با بررسی‌های صورت گرفته طرح موثر و خوبی در حوزه بینش اعتقادی دانشجویان بوده است با قدرت در حال پیگیری است. یکی دیگر از فعالیت‌های دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر رفسنجان در بحث حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان است که در حوزه فرهنگی و علمی است.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه رفسنجان افزود: دانشجویانی که علاقه دارند تا بینش اعتقادی خود را تقویت و علوم دینی را اموزش ببینند در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند، که تاکنون قریب به ۶۰ نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند.

وی اعزام مبلغان به خوابگاه‌های خواهران دانشجو را از دیگر فعالیت‌های دفتر نهاد رهبری این دانشگاه عنوان کرد و گفت: این مبلغان که در شهرستان رفسنجان از طریق مصاحبه انتخاب شده اند، شب‌ها به خوابگاه‌های خواهران رجوع کرده و حضور دارند و با دانشجویان به صورت چهره به چهره به گفتگو، تبلیغ و مشاوره می‌پردازند. برای آقایان دانشجو نیز این دوره‌ها و کارگاه‌های مشاوره‌ای برقرار است.

نظر شما