شناسهٔ خبر: 37092618 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه شهیدبهشتی پس از ۱۵ سال

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: انتخابات شورای صنفی دانشگاه شهید بهشتی بعد از ۱۵ سال، روز دوشنبه دوم دی ماه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، صمد حاج جباری  از برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه شهیدبهشتی در روز دوشنبه دوم دی ماه خبر داد و اظهار داشت: این انتخابات قرار است پس از ۱۵ سال در این دانشگاه برگزار شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان این مطلب که البته در سال های اخیر دانشگاه تلاش هایی را برای برگزاری این انتخابات صورت داده است، افزود: در دو اطلاعیه درباره این انتخابات اطلاع رسانی شد، اما یا به حد نصاب نرسید و استقبال نشد و یا دانشجویان مطلع نشدند.

حاج جباری اضافه کرد: البته روز سه شنبه هفته گذشته قرار بود، انتخابات برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی دانشگاه ها به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه از یک ماه و نیم گذشته کمیته نظارت، کمیته اجرایی و همچنین جدول زمانبدی انتخابات مشخص شد، خاطرنشان کرد: در ۱۰ اطلاعیه درباره اسامی، مقررات و شعباتی که دانشجویان می توانند رای دهند، به صورت شفاف اعلام شد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اعلام اینکه برای این انتخابات ۸۰ نفر کاندید شده اند، اظهار داشت: طبق شیوه نامه، در شورای صنفی دانشگاه باید ۹ نفر به عنوان نفرات اصلی و ۳ نفر علی البدل انتخاب شوند.

نظر شما