شناسهٔ خبر: 37068633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساری: استفاده همزمان از دیبالا، رونالدو و هیگواین به آمادگی آن‌ها بستگی دارد؛ رابیو می‌تواند سورپرایز نیم فصل دوم ما باشد

علیرضا نجاتی

مائوریتزیو ساری گفت دلیل بازی نکردن ماتیاس ده لیخت در دو بازی اخیر، مصدومیتی جزئی به دلیل خستگی بوده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل سمپدوریا در هفته هفدهم سری آ، مائوریتزیو ساری پس از بازی به گفتگو با اسکای ایتالیا پرداخت:

گل‌های زیبایی از دیبالا و رونالدو دیدیم و عملکرد تیم در نیمه اول سطح بالا بود. در نیمه دوم کمی گیج شدیم اما ریسک نکردیم. وقتی گل رونالدو را دیدم، با خودم چه گفتم؟ همان چیزی را که با دیدن گل دیبالا گفتم. به خودم گفتم لعنتی، چطور ممکن است؟ 

وی ادامه داد: 

 غیبت ده لیخت؟ او مصدومیتی جزئی داشت و البته بازی‌های زیاد و متعددی در این فصل انجام داده است. در نتیجه، دیدم که ده لیخت خسته است و این درحالی بود که دمیرال پرانرژی را در دسترس داشتیم. رابیو؟ خوب است پس از مصدومیتی طولانی، او در سه بازی متوالی توانست بازی کند. آدریان می‌تواند سورپرایز یوونتوس در نیم فصل دوم باشد چون پتانسیل اصلی او بیشتر از چیزی است که تاکنون به نمایش گذاشته است.

هیگواین؟ در نیمه دوم او کمی خسته شد و تصمیم به تعویضش گرفتم. هیگواین طی این مدت بازی‌های زیادی انجام داده و خسته است. استفاده از مثلث تهاجمی؟ ممکن است در یک دیدار دیبالا، رونالدو و هیگواین از ابتدا به میدان بروند و ممکن است در دیداری دیگر، یکی از آن‌ها بازی نکند. مهم‌ترین مسئله در بازی کردن آن‌ها میزان آمادگیشان است. اگر این سه بازیکن آماده نباشند، نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند. در حال حاضر به غیر از مسئله خستگی، هر سه بازیکن آمادگی خوبی دارند. داگلاس کاستا؟ در تلاش هستیم او کم کم به شرایط آرمانی برگردد و به همین علت فعلا او برای دقایقی محدود می‌تواند بازی کند.

ساری در خصوص رسیدن به رکورد سریع‌ترین دستیابی به صد پیروزی در سری آ گفت:

همه چیز به تیم‌هایی که مربی آن‌ها بوده‌ام ربط دارد. خوش‌شانس بوده‌ام که هدایت تیم‌هایی را برعهده گرفته‌ام که درصد برد بالایی داشته اند. اگر در امپولی می‌ماندم شاید چند سال طول می‌کشید به رکورد صد برد در سری آ برسم.

نظر شما