شناسهٔ خبر: 37068339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رونالدو و گلزنی در ارتفاع 2 متر و 56 سانتیمتری!

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- به لطف والی دیدنی پائولو دیبالا و پرواز باورنکردنی کریستیانو رونالدو، یوونتوس توانست با نتیجه 2-1 برابر سمپدوریا در هفته هفدهم سری آ پیروز شود.
به گزارش آریا، رونالدو بار دیگر آمادگی بالای خود را به رخ کشید. سمپدوریا و یوونتوس در هفته هفدهم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. کریستیانو رونالدو به زیبایی با ضربه سر، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. تصاویر ثبت شده نشان می دهد رونالدو با پرشی خیره کننده، یکی از گل های منحصر به فرد خود را به ثمر رسانده است.
کریستیانو رونالدو روزهای تلخ اوایل فصل را فراموش کرده و در ده روز اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است. بعد از باز کردن دروازه لاتزیو، لورکوزن و اودینزه در روزهای گذشته، ستاره پرتغالی امشب نیز موفق شد به زیبایی و به سبکی که تخصص خودش است برابر سمپدوریا گلزنی کند. در اواخر نیمه اول بود که با ارسال الکس ساندرو، کریستیانو رونالدو با یک ضربه پرواز بلند و با اختلافی فاحش نسبت به مدافع حریف، با ضربه سر تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا یوونتوس با برتری 1-2 راهی رختکن شود. اختلاف پرواز رونالدو نسبت به بازیکن سمپدوریا در این صحنه جالب توجه بود. اسکای اسپورتی مدعی شد رونالدو 2 متر و 56 سانتیمتر پریده است.
به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا؛ ارتفاع ضربه سر رونالدو در لحظه تماس با توپ 2 متر و 56 سانتی متر بود. با توجه به اینکه قد رونالدو 1.87 متر است، ارتفاع پرش او در صحنه گلزنی مقابل سمپدوریا 69 سانتی متر برآورد می شود. البته کریستیانو رونالدو رکوردهای بهتری در این زمینه دارد. گل معروف او به منچستریونایتد با پیراهن رئال مادرید در ارتفاع 2.65 متری به ثمر رسید.
مائوریتزیو ساری پس از بازی به گفتگو با اسکای ایتالیا پرداخت: گل‌های زیبایی از دیبالا و رونالدو دیدیم و عملکرد تیم در نیمه اول سطح بالا بود. در نیمه دوم کمی گیج شدیم اما ریسک نکردیم. وقتی گل رونالدو را دیدم، با خودم چه گفتم؟ همان چیزی را که با دیدن گل دیبالا گفتم. به خودم گفتم لعنتی، چطور ممکن است؟  
هیگواین؟ در نیمه دوم او کمی خسته شد و تصمیم به تعویضش گرفتم. هیگواین طی این مدت بازی‌های زیادی انجام داده و خسته است. استفاده از مثلث تهاجمی؟ ممکن است در یک دیدار دیبالا، رونالدو و هیگواین از ابتدا به میدان بروند و ممکن است در دیداری دیگر، یکی از آن‌ها بازی نکند. مهم‌ترین مسئله در بازی کردن آن‌ها میزان آمادگیشان است. اگر این سه بازیکن آماده نباشند، نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند. در حال حاضر به غیر از مسئله خستگی، هر سه بازیکن آمادگی خوبی دارند. داگلاس کاستا؟ در تلاش هستیم او کم کم به شرایط آرمانی برگردد و به همین علت فعلا او برای دقایقی محدود می‌تواند بازی کند.
به گزارش اپتا، مائوریتزیو ساری موفق شد در 169مین حضورش بر روی نیمکت مربیگری در سری آ به رکورد 100 برد دست یابد و بدین ترتیب در میان مربیانی که برای اولین بار از فصل 1994/95 به بعد  در سری آ مربیگری کرده اند به سریع ترین مربی بدل شد که به این رکورد دست می یابد. پیش از این کارلو آنچلوتی با کسب 100 برد در 185 بازی رکورددار بود.

نظر شما