شناسهٔ خبر: 37063369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکذیب گمانه زنی ها در رابطه با تائید یا ردصلاحیت افراد توسط هیأت نظارت

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: این هیأت تاکنون هیچ گونه اظهار نظری در مورد رد یا تأیید داوطلبین نداشته و کلیه اخبار منتشره در این خصوص بی اساس بوده و قویا تکذیب می گردد.

صاحب‌خبر -

سیدرضا نوراللهی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات مجلس بیان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها از سوی هیأت‌های اجرایی رد و یا عدم احراز اعلام شده، می توانند شکایات خود را از تاریخ 98/09/28 لغایت 98/10/01 به نمایندگان هیات نظارت استان مستقر در فرمانداری کرج ارائه نمایند. 

نوراللهی در پاسخ به شایعات و گمانه زنی های مربوط به تائید و رد صلاحیت داوطلبین اظهار داشت: این هیأت تاکنون هیچ گونه اظهار نظری در مورد رد یا تأیید داوطلبین نداشته و کلیه اخبار منتشره در این خصوص بی اساس بوده و قویا تکذیب می گردد.

 وی بیان داشت هیأت نظارت استان مطابق قانون انتخابات از تاریخ 98/10/02  لغایت 98/10/21 نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبین اقدام می نماید و با کسب نظر هیأت مرکزی نظارت، نتایج آن را فقط به فرمانداری‌های کرج و ساوجبلاغ ارسال خواهد کرد و سپس فرمانداری‌های فوق مراتب را به داوطلبین ابلاغ خواهند نمود.

انتهای پیام/ب

نظر شما