شناسهٔ خبر: 37058340 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مجموعه «عمو پورنگ» نوروز ۹۹ می‌آید

جعفری جلوه مدیر شبکه دو، جزئیات تولید و پخش تازه‌ترین برنامه‌های این شبکه را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما، در حاشیه نشست خبری برنامه «هزار راه نرفته» درباره برنامه‌های در دست تولید این شبکه گفت: برنامه ویژه «شب یلدا» را مانند سال گذشته با همکاری آقای ارغوانی و بابایی روی آنتن می‌بریم که تجربه خوبی از ساخت برنامه یلدا و نوروز رقم زده اند.

وی در خصوص تولید برنامه‌ای با عنوان «عموپورنگ» اظهار کرد: بعد از تجربه مفصل تولید برنامه «محله گل و بلبل» در سه فصل که کمدی بود و در ۲۵۰ قسمت پخش شد، مجموعه جدید «عمو پورنگ» را برای پخش آماده می‌کنیم. برنامه‌ای که با ترکیب نمایش و داستان در دکوری عظیم در حال آماده سازی است؛ تلاش می‌کنیم این مجموعه را برای اواخر زمستان امسال و نوروز ۹۹ آماده کنیم.

مدیر شبکه دو سیما درباره پخش سریال جدید از این شبکه بیان کرد: با آغاز فصل زمستان سریال «از سرنوشت» از شبکه دو پخش خواهد شد؛ فصل اول و دوم این سریال در ۴۰ قسمت روی آنتن می‌رود و فصل سوم آن، در بهار ۹۹ پخش می‌شود. البته سریال‌های «بوم و بانو»، «بیگانه‌ای با من است»، «شاهرگ» و «بچه مهندس» برخی سریال‌های شبکه دو هستند که به نوبت و در زمان مناسب روی آنتن می‌روند.

جعفری جلوه در خصوص پخش سریال نوروزی و رمضانی شبکه دو گفت: سریال «کامیون» را برای پخش در نوروز ۹۹ در نظر گرفته‌ایم؛ یکی از گزینه‌های ماه رمضان شبکه دو هم سریال آقای حامد عنقاست.

نظر شما