شناسهٔ خبر: 37048692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان قزوین

كلاهبرداری 2 میلیارد ریالی به بهانه ازدواج

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با دادن وعده ازدواج به چند خانم اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده بود، در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي شکایت 3 شهروند قزوینی در خصوص کلاهبرداری از آنان توسط فردی ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد كه اين فرد در فضای مجازی و هم به صورت حضوری با طرح و موضوع ازدواج با شاکیان با روش ها و عناوين متقلبانه و فريب کاري اعتماد آنها را جلب و وجوه و طلاجاتي به ارزش تقريبي 2 میلیارد ریال از مالباختگان اخذ و متواري مي شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در بررسي هاي قني و اطلاعاتي بعمل آمده مشخص شد فرد کلاهبردار در اغلب استان ها به ويژه اصفهان، تهران، البرز، مازندران و...با همين ترفند از هموطنان اقدام به کلاهبرداري و بعضا سرقت و اخاذي کرده است.

سردار حاجیان بیان داشت: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های نا محسوس منهم به کلاهبرداری را در شهر "قزوین" شناسایی و با هماهنگي مرجع قضايي در يک عمليات غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی فنی ماموران به بزه انتسابي و اخاذی از شاکیان اقرار و با تشکيبل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانوني روانه زندان شد.

 

1010/پ30/ب

نظر شما