شناسهٔ خبر: 36998170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی در ۲۴ آذر +جدول

سمند ال ایکس و پژو پارس با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۰۴ میلیون تومان به فروش رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۲۴ آذر ۹۸) آخرین  قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به دیروز با کاهش میانگین  یک میلیون تومانی همراه است. رنو تندر پلاس دنده ای و کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک)  نسبت  به معاملات در ۲۳ آذر ۹۸ با کاهش متوسط ۲ میلیون تومانی به ترتیب با نرخ ۱۶۷ میلیون تومان و ۳۲۵ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

سمند ال ایکس و پژو پارس با کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۰۴ میلیون تومان به فروش رسیدند.

طبق آخرین قیمت باشگاه خبرنگاران جوان از بازار خودرو تا ساعت ۱۱ امروز، رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۹۷ میلیون و دنا پلاس توربو ۱۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ثبات در نرخ به قیمت ۱۷۴ میلیون تومان معامله شد. پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۰۷ میلون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

 

قیمت روز خودروهای داخلی

 

همچنین امروز ( ۲۳ آذر ۹۸) در بازار آزاد  قیمت خودروهای خارجی با نوسان همراه است. طبق آخرین قیمت خودرو، کیا اسپورتیج ۲۰۱۷نسبت به معاملات در  ۲۳ آذر ۹۸ با ثبات در قیمت  به مبلغ ۸۲۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید (۲۰۱۷) یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان،نیسان جوک (اسپورت) ۵۸۰ میلیون تومان، رنو تلیسمان (۲۰۱۸) ۷۷۰ میلیون تومان، میتسوبیشی ASX فول (۲۰۱۸) ۶۱۰ میلیون تومان ،کیا سورنتو (۲۰۱۷)  یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و تویوتا CH-R تیپ لانچ (۲۰۱۸) ۸۴۰ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند./

 قیمت روز خودرو های خارجی 

 

نظر شما