شناسهٔ خبر: 36993177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ؛

حضور فرهنگیان در اجرای انتخابات نباید منجر به آسیب دیدن کلاس های درس شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت:حضور فرهنگیان در اجرای انتخابات نباید منجر به آسیب دیدن کلاس های درس شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری،جعفر مردانی شنبه شب در هشتمین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: دشمن ساکت ننشسته است و برای مواجهه با انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال‌جاری سناریو طراحی و در دستورکار قرار داده است.

مردانی افزود:ایجاد یاس و ناامیدی، فتنه‌انگیزی و تلاش برای کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از مهمترین فتنه‌های دشمن است که حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کند.

مردانی گفت: رعایت ۴اصل انتخاباتی شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به طور جدی در دستورکار مسوولان ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزاری بخش مهمی از انتخابات را بر عهده آموزش و پروش اعلام و ضمن تشکر از همراهی آموزش و پرورش و فرهنگیان در اجرای انتخابات تاکید کرد: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی ارتباط با همه ی اقشار جامعه می تواند بستر حضور و مشارکت مردم در انتخابات را بیش از پیش فراهم کند.

جعفر مردانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود آموزش و پرورش و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری مانند دوره‌های گذشته در روند برگزاری انتخابات سال‌جاری به مسئولان اجرایی استان کمک کنند.

مردانی رعایت اصول حاکم بر انتخابات را ضروری دانست و افزود: مردم‌سالاری دینی، قانون‌مداری، رقابت سالم و بی‌طرفی به طور خاص مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری است.

وی با تاکید بر تعامل دوسویه فرمانداران و بخشداران با روسای ادارات آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت : اگرچه ماده 11 قانون انتخابات جهت برگزاری انتخابات، همه ارگان ها را ملزم به همکاری در این امر نموده است؛ ولی فرمانداران و بخشداران سعی کنند از نیروهای ستادی آموزش و پرورش استفاده کنند تا این امر منجر به عدم حضور معلمان در کلاس درس و آسیب دیدن کلاس های درس و دانش آموزان نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا و مشاهده قرص های روانگردان در برخی محصولات خوراکی، رعایت بهداشت در مدارس را ضروری اعلام و تصریح کرد: فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌های ۱۰گانه استان موظفند نسبت به رعایت مسایل بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان حساسیت بیشتری نشان دهند.

مردانی در پایان اظهار داشت: کسب رتبه نخست چهارمحال و بختیاری در سطح ملی برای اجرای روند سند تحول بنیادین استان اقدام مهم و قابل تقدیری است.

نظر شما