شناسهٔ خبر: 36962254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حسین کریمی: تراکتور در تمام خطوط اشکال داشت/ مدیریت تراکتور باید هر چه سریع مشخص شود

پیشکسوت باشگاه تراکتور گفت: زدن یک گل در 4 بازی آمار نگران‌کننده‌ای برای تیم تراکتور است.

صاحب‌خبر -

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتور در بازی مقابل ماشین‌سازی‌ نشان داد در تمامی خطوط مشکل دارد و مربیان این تیم برای بازسازی دوباره تراکتور کار سختی را پیش رو دارند.

وی گفت: در زمان دنیزلی سیستم تیمی بارها عوض شده و نفرات تیم به‌قدری در جاهای مختلف بازی کردند که جای خود را گم کرده و کارایی‌شان به شدت پایین آمده است.

وی افزود: نداشتن آنالیزور و دستیاران قوی از انتقادات به حق منتقدان تیم تراکتور بود که متاسفانه به آن اهمیتی داده نشد و امیدوارم اگر آقای شیخ‌لاری همچنان در راس تراکتور حضور داشته باشد، از دستیاران و آنالیزور قوی استفاده کند.

بازیکن دهه 60 و 70 تراکتور تصریح کرد: افت ‌مظاهری، نداشتن مدافعان تخصصی، ترافیک هافبک‌ها و از دست رفتن اعتماد به نفس مهاجمان تیم تراکتور سبب شده که این تیم یکی از بی‌آزارترین تیم های لیگ برتر در هفته‌های اخیر باشد.

حسین کریمی افزود: اکثر گل‌های دریافتی تراکتور در ضربات ایستگاهی بوده و البته برابر ماشین‌سازی‌ هم 2 بار با ضربه سر دروازه تیم تراکتور گشوده شده و ساختار دفاعی تیم تراکتور به دلیل نداشتن مدافعان تخصصی به شدت متزلزل است.

وی همچنین ضعف در قدرت بدنی را از اشکالات دیگر تیم تراکتور عنوان کرده و یادآور شد: تیم تراکتور به خوبی بدنسازی نشده است و در ادامه مسابقات این تیم با مشکلات بدنی بیشتری مواجه می‌شود.

‌به گفته کریمی تعطیلی 40 روز لیگ بعد از 3 بازی آتی، بهترین فرصت برای تیم تراکتور است تا هم در نیم فصل بازیکنان لازم را به خدمت گرفته و هم فرصت بدنسازی و احیاء دوباره را داشته باشد.

کریمی افزود: تیم تراکتور در 4 بازی آخر خود تنها یک گل‌ زده و حتی موقعیت خطرناک هم روی دروازه حریفان به‌ دست نیاورده است اگر در کوتاهترین زمان مدیریت باشگاه مشخص نشود و فردی کاردان و قوی در راس مدیریت باشگاه قرار نگیرد، دیگر نمی‌شود نتایج از دست رفته را جمع کرد.

انتهای پیام/60017/ 30/س

نظر شما