شناسهٔ خبر: 36919294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جلالی: اشتباهات بچگانه می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: می‌توانستیم در دیدار مقابل پرسپولیس و دیدارهای قبلی مقابل شهرخودرو، فولاد یا نفت مسجد سلیمان پیروز باشیم اما اشتباهات بچگانه می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

مجید جلالی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که با برتری ۲ بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: در مسابقه امروز می‌توانستیم بازنده نباشیم اما متأسفانه وقتی کار به طور کامل قفل است و حریف مستاصل می‌شود، فقط یک بازیکن کلیدی و با کیفیت می‌تواند قفل بازی را باز کند و شاید تفاوت دو تیم در این بود که بازیکن کلیدی را پرسپولیس داشت.

سرمربی گل‌گهر سیرجان افزود: وقتی گل نخست را دریافت کردیم، مجبور شدیم بازی را بازتر کنیم و اگر بخواهیم منصفانه بگوییم، حریف با یک موقعیت دو گل به ما زد چون آنقدر حرفه‌ای هستند که می‌توانند این کار را انجام بدهند.

جلالی گفت: داستان ما تکراری شده است؛ عملکرد خوبی داریم اما به خاطر اشتباهات کوچک و مقطعی امتیاز نمی‌گیریم. برای من قابل توجیه نیست که گل اول را چرا باید این طور بخوریم.   معتقدم می‌توانستیم بازنده نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: اشتباهات بچگانه می‌کنیم به عنوان مثال در دیدار مقابل شهر خودرو یا فولاد اهواز باید برنده می‌شدیم. حتی بازی امروز و بازی با نفت مسجدسلیمان هم خوب بازی کردیم و شاید این موضوع به دلیل استرس بالای بازیکنان است که اشتباهات بدی انجام بدهند.

جلالی درباره اخراج بهنام برزای نیز گفت: وقتی بازیکنی در چنین ورزشگاهی بازی می‌کند، باید حرفه‌ای‌تر باشد. بازیکن حریف برزای را تحریک کرد اما اگر یک بازیکن کامل شده باشد، چنین کاری نمی‌کند. چرا زمانی که ۲ بر یک عقب هستیم و می‌توانستیم زمان را تلف نکنیم، این کار را انجام دادیم!؟ تیم حریف زیر توپ می‌زد تا وقت تمام شود اما خودمان زمان را تلف کردیم و ۱۰ نفره هم شدیم.

نظر شما