شناسهٔ خبر: 36864476 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو شورای شهر: کیفیت آب تهران را 24 ساعته چک می‌کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت آب تهران را 24 ساعته چک می کنیم و هیچ آلایندگی میکروبی و شیمیایی نداشته است.

صاحب‌خبر -

صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره گلایه‌مندی برخی از شهروندان تهرانی در مورد بوی آب طی روزهای اخیر گفت: این موضوع تا حدودی صحت ندارد و در فضای مجازی گاهی اتفاقات کوچک به سرعت نشر پیدا می‌کند و به آن دامن زده می‌شود.

وی افزود: آب تهران بر اساس گزارش سازمان آب منطقه‌ای کیفیت خوبی دارد و هیچ مشکلی در آن گزارش نشده است. 

نوری ادامه داد: طی 24 ساعت از شبانه‌روز کیفیت آب پایتخت چک می‌شود و خوشبختانه آب تهران هیچ آلاینده میکروبی و شیمیایی ندارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران در مورد گزارش برخی از شهروندان گفت: شاید نقطه خاصی از تهران با مشکلی مواجه شده که البته این موضوع هم قابل تعمیم به همه مناطق نیست و ما هم گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم.

به گزارش فارس، بر اساس برخی از گزارش‌های مردمی شهروندان از بوی آب گلایه‌مند بوده و معتقدند در برخی از مناطق آب تهران با بوی عجیب مشابه مایع ضدعفونی‌کننده همراه بوده است. 

این موضوع بیشتر در مناطق 4 و 8 پایتخت گزارش شده و گلایه‌مندی شهروندان را به همراه داشته است همچنین مردم تهران از مسؤولین و مدیران شهری خواسته‌اند این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

طی هفته گذشته نیز بوی بد هوا در شهر دردسرساز شده بود و مدیران شهری و مسؤولان را بر آن داشت تا علت را واکاوی کنند ولی هنوز دلیل بوی بد در هوای تهران نیز به صورت دقیق مشخص نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما