شناسهٔ خبر: 3686173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اظهار نظر درخشان درمورد تغییر کادر فنی

اکونیوز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تغییردرکادرفنی را از اختیارات مدیریت و حق باشگاه دانست و گفت: تابع تصمیمات باشگاه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،حمیددرخشان امروز ( چهارشنبه ) درنشست مطبوعاتی پیش از دیدارتیمش برابرصبای قم گفت : هنوز نیامده ، دنبال تغییرو نتیجه هستند . تغییر حق باشگاه است اما باید به مربیان داخلی هم همانند مربیان خارجی درگرفتن نتیجه فرصت داده شود.
وی با بیان این که چرا دراین روزها فقط از تغییرات حرف می زنند ، خاطرنشان کرد: چرا کسی از مشکلات حرفی نمی زند ما تیمی را تحویل گرفتیم که پر ازمشکلات بود مگر چقدر کاشته ایم که انتظار برداشت زیادی هم داریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد:اگرعجله دارند بگویند برویم ، می رویم . درایران فقط می خواهند مهره بسوزانند ، هنوز تیم به نیم فصل نرسیده نتیجه می خواهند.
درخشان افزود: البته این فقط مربوط به مربیان داخلی است و برای مربیان خارجی هر طوری هم که نتیجه بگیرند این فشارها وجود ندارد. به آنان به دلیل این که قراردادهای سنگین دارند، فرصت می دهند.
وی با اشاره به این که برای آمدن به پرسپولیس مطالبه سه میلیاردی نداشته است گفت: اگر برای قبول مسوولیت دراین تیم طلب سه میلیارد می کردم ، خوب بود و امروز نمی توانستند به راحتی حرف ازرفتن بزنند حالا که این رقم را نگفتیم حرف ازتغییر می زنند.
دیدار تیم های پرسپولیس و صبای قم فردا ( پنج شنبه ) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

. انتهای پیام /*

نظر شما