شناسهٔ خبر: 36842322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چند درصد از مردم سیستان و بلوچستان بسته حمایت معیشتی دریافت کرده اند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین مرحله پرداخت یارانه معیشتی، ۸۲ درصد جمعیت یارانه بگیر استان این بسته را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

مهرداد جهاندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: افرادی که متقاضی دریافت یارانه معیشتی هستند تا ۲۰ آذر ماه جاری می توانند به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و شماره حساب یارانه خود فرم اطلاعات مربوط به یارانه معیشتی را پر کنند.

وی گفت: به منظور رفاه حال سرپرستان خانوار که امکان مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی برای خرید سیم کارت و ثبت درخواست در سامانه *6369# ندارند و نیز افرادی که به دلیل برخی مشکلات ارسال پیامک، پس از ثبت درخواست در این سامانه کد رهگیری را دریافت نکرده اند، نیز امکان وارد کردن شماره حساب واریز یارانه به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به این که سایت مذکور در بستر شبکه ملی اطلاعات کشور اقدام به ارائه سرویس می کند در زمان مراجعه به سایت باید تمامی فیلترشکن ها غیرفعال شوند، در غیر این صورت سایت پیغام خطا را نمایش داده و کد امنیتی را به کاربر نشان نمی دهد.

جهاندیده تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای رسیدگی به درخواست افرادی که خود را محق دریافت بسته حمایت معیشتی دولت می دانند ولی در مرحله اول شامل این طرح نشده اند بسترهای مناسب را آماده کرده است و از سوم آذر رسیدگی به درخواست ها با جدیت پیگیری شده است.

وی افزود: در صورتی که مراجعه سرپرستان خانوار با مشکل مواجه شد، ضمن صبوری، این اطمینان وجود دارد که به تمامی درخواست ها رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/3139

نظر شما