شناسهٔ خبر: 36817434 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید از طرح‌های زیرگذر گیشا و استاد معین

بازگشایی مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا؛ هفته آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری: مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا در هفته آینده بازگشایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا در هفته آینده برای تردد خودرو‌ها به صورت موقت از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح بازگشایی خواهد شد.
صفا صبوری دیلمی گفت: زیرگذر گیشا با سرعت تمام در حال ساخت است و ۸۳ درصد از کار انجام شده و در مراحل نازک کاری و آسفالت است.
وی گفت: با توجه به حجم ترافیک بزرگراه چمران و جلال آل احمد و هماهنگی‌هایی که با پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است و مراحل نهایی را طی می‌کند، هفته آینده مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا آماده تردد خودرو‌ها خواهد بود.
صبوری دیلمی گفت: اگر نمی‌توانیم بیشتر از این ساعت را اختصاص دهیم، به علت این است که هنوز عملیات عمرانی در حال انجام است و مجبور می‌شویم برای امنیت خودرو‌ها کار را متوقف کنیم که این موضوع با ادامه کار و به پایان رساندن آن منافات پیدا خواهد کرد.
وی گفت: طول زیرگذر ۱۱۰۰ متر است که ۲۰۰ متر آن مسقف است و در حال حاضر ۲۰۰ کارگر و مهندس در حال کار هستند و در این پروژه مهم ۸۰۰ شمع کوبی انجام شده است.
معاون شهردار تهران گفت: امیدواریم با تلاشی که مهندسان ما دارند تا پایان سال این زیرگذر تحویل پایتخت نشینان شود تا مشکل ترافیک را در محدوده مرکزی تهران کم کنیم.
 
 زیرگذر استاد معین ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد 
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در بازدید از طرح‌های زیرگذر گیشا و استاد معین گفت: زیرگذر استاد معین ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد.
صفا صبوری در حاشیه این بازدید با اعلام این که این طرح ۸۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و تا ۲۲ بهمن به بهره برداری خواهد رسید، گفت: زیرگذر استاد معین در ارتفاع چهار متری از خیابان آزادی و نیم متر بالاتر از مترو ساخته شده است و همین مسئله اجرای پروژه را قدری دشوار کرده بود، اما همکاران من طوری این زیرگذر را ساختند که هیچ حادثه‌ای رخ نداد و زیرگذر طبق برنامه ریزی در ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.
وی به بسته بودن مسیر جنوب به شمال این زیرگذر اشاره کرد و گفت: قرار است برای جلوگیری از ترافیک سنگین در محله طرشت مسیر جنوب به شمال به صورت پلازای پیاده راه برای عبور مردم باشد و مسیر شمال به جنوب برای خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.
این طرح با هزینه تقریبی ۵۰ میلیارد تومان ساخته شده است.
در این بازدید، جوادی یگانه – معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری – هم تاکید کرد که «تمامی پروژه‌های شهرداری پیوست اجتماعی و فرهنگی دارد» و گفت: درباره این پروژه هم قرار شده به صورت تلفنی از اهالی محل نظرسنجی شود.

نظر شما