شناسهٔ خبر: 36810293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

در پيامي به مناسبت روز دانشجو؛

وزير اطلاعات: دشمني آمريکا با ملت حق‌طلب ايران پيشينه‌اي ديرينه دارد

صاحب‌خبر -

 وزير اطلاعات در پيامي به مناسبت روز دانشجو، گفت: شانزدهم آذر مسير روشن اقتدار، سربلندي و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و يادآوري مي‌کند که عداوت آمريکاي جهانخوار با اين ملت حق‌طلب، پيشينه‌اي ديرينه دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات، سيدمحمود علوي با صدور پيامي به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت:‌ شانزدهم آذر، خاطره مقاومت جانانه فرزندان آزادي‌خواه و استکبارستيز را همچون لوحي زرّين در تارک تابناک اين ديار شهيدپرور نمايان مي‌سازد و مسير روشن اقتدار، سربلندي و افتخار را به منصه ظهور گذاشته و يادآوري مي‌کند که عداوت آمريکاي جهانخوار با اين ملت حق‌طلب، پيشينه‌اي ديرينه دارد. اين روز، شهادت مظلومانه سه تن از دانشجويان استکبارستيز، به دست عمّال رژيم سرسپرده پهلوي، سندي ماندگار را به رخ تاريخ مي‌کشاند.

وي افزود: اکنون که آمريکاي جنايتکار خبيث، با تحريم‌هاي بي‌سابقه اقتصادي و ايجاد ناامني به قصد شکست جبهه انقلاب شکوهمند اسلامي که حاصل عمر گران مايه حضرت امام راحل (رضوان‌الله تعالي عليه) و خون پاک شهيدان‌مان است، بي‌شرمانه و با وقاحت تمام، هدف از ايجاد آشوب و تخطئه امنيت ملي را مقابله با اسلام ناب محمدي (صلوات الله عليه) به منظور چپاول دگرباره بر منابع نفتي و حفظ امنيت رژيم اشغالگر قدس اعلام مي‌دارد.

وزير اطلاعات تصريح کرد: آمريکا براي دستيابي به اين هدف شوم، با بهره‌کشي از اعوان و انصار گمراه مزدور منطقه‌اي خود از هيچ توطئه و شرارتي فروگذار نيست، هوشمندي علمي و سياسي دانشجويان آگاه و بصير و وقت‌شناس، دوشادوش ساير اقشار فهيم ملت، دسيسه‌هاي آنان را نقش بر آب کرده و درسي به دشمنان خواهند داد که ديگر سوداي استيلا بر اين خطّه شهيد پرور را در سر نپرورانند.

نظر شما