شناسهٔ خبر: 36806869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود دستگاه قضا برای شناسایی و محاکمه مسببان اغتشاشات در کشور

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در جریان اغتشاشات اخیر همه معترض هستیم، دستگاه قضایی باید برخی مدیران را که مسبب بی تدبیری در این قضیه هستند را محاکمه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن  محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم تبیین بیانیه گام دوم و بزرگداشت روز  دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا گفت: مقام دانش و بسیار بالاست و دانشجو باید بداند آگاهی های وی در همه زمینه ها بالاتر از دیگر اقشار است و وقتی  فارغ التحصیل می شوید باید برای جامعه موثر باشد.

محمودی گفت: دانشجویان خواهر باید در حوزه تربیت فرزند و نسل آینده بسیار تاثیر گذار باشد، و دانشجویان برای ارتقای سطح فرهنگ علم و آگاهی های دانش قدم به این مرکز گذاشته است و تحت تاثیر جریانات معاند قرار نگیرد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقال روند جریانی به سوی تکامل است، مخاطب اصلی این بیانیه جوانان است بنابراین هدف مقام معظم رهبری از مخاطب قرار دادن جوانان بهره گیری از تفکر، ایده و تلاش جوانان خلاق  است.

وی افزود: شما نگاه کنید هرجا که به جوانان اعتماد و سرمایه گذاری شده کشور ضرر نکرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گریزی به چهل سال گذشته انقلاب  زد و ادامه داد: قبل و بعد از انقلاب اسلامی جوانان ما روحیه استکبار ستیزی داشتند و در روز 16 آذر به همین خاطر تعدادی دانشجو شهید شدند، در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان ما باید مبارزه را بسمت تولید علم و بی نیازی به خارج ادامه دهند.

وی گفت: جوانان ما باید بدانند ما برای چه انقلاب کردیم در قبل از انقلاب دانشجو نمی بایست تولید علم و خلاقیت می کرد، اگر دانشجویی هم به این امر مبادرت می ورزید سریعا به خارج از کشور منتقل و از وی برای خودشان بهره می بردند.

این مقام مسئول ادامه داد: به برکت وجود انقلاب اسلامی ما در همه زمینه ها پیشرفت کردیم و میبینید مقام های عالیه علمی و نظامی ما در جهان جزو بالاترین هاست و این هم بخاطر اعتماد به شما جوانان بوده است و بهمین خاطر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئولیت شما جوانان را سنگین تر نموده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در چهل سال گذشته سنگ اندازی و دشمنی چه از خارج چه از داخل در مسیر این انقلاب دیده ایم مانند جنگ تحمیلی، فتنه ها، خیانت ها و...که همه اینها به لطف خدای متعال و درایت امام و مقام معظم رهبری و حمایت مردم همیشه در صحنه خنثی شده است و بدانیم این دشمنی ها روز بروز بیشتر و برای ما سخت تر خواهد شد.

وی ادامه داد: ایراد ها به دین و انقلاب نیست بلکه  به عملکرد مسئولین و برخی انتخاب های مردم بوده است و در همین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می فرمایند من از عدالت در چهل سال گذشته راضی نیستم و شما جوانان باید مطالبه گر باشید.

محمودی بیان داشت: در جریان اغتشاشات اخیر همه معترض هستیم، دستگاه قضایی باید برخی مدیران را که مسبب بی تدبیری در این قضیه محاکمه کند ولی دیدیم عده ای فرصت طلب از خارج و همراهی عده ای نادان چگونه سو استفاده کردند و ضرر به بیت المال و اماکن عمومی و خصوصی زدند.

وی در پایان به اقتدار نظام در چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: باید نقاط ضعف چهل سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم، برای شروع گام دوم انقلاب اسلامی بعنوان احیای نقاط ضعف به سمت تکمیل نقاط مثبت  حرکت کنیم و این راه با همت جوانان تحصیل کرده با سلاح معنویت، تحلیل درست مسائل سیاسی، تلاش و دلسوزی مسئولین میسر خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

نظر شما