شناسهٔ خبر: 36798411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در ملایر

دبیر برگزاری چهارمین دوره «تلاوت‌های مجلسی» در همدان از برگزاری چهارمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان در ملایر خبر داد.

صاحب‌خبر -

احسان بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در این شهرستان اظهار کرد: از بین قاریان یک قاری به عنوان برترین قاری مجلسی و مردمی سال ۹۸ انتخاب خواهد شد که به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

وی از برگزاری چهاردهمین جشنواره تلاوت های مجلسی استان همدان در چهاردهم آذرماه در ملایر خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور قاریان و فعالان قرآنی و اقشار مختلف ساعت ۱۴ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزار خواهد شد.

 دبیر جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در ملایر افزود: در کنار برگزاری این جشنواره با دعوت و فراخوان از هنرمندان شهرستان یک نمایشگاه خوشنویسی نیز با موضوع آثار قرآنی برگزار می‌شود.

 وی تأکید کرد: در این دوره برترین قاریان مجلسی و مردمی استان همدان در سال ۹۸ از بین قاریان ممتاز استان همدان با رای هیات ناظران و انتخاب مردمی انتخاب می‌شوند.

بیات تصریح کرد: مرحله فینال کشوری این دوره از جشنواره تلاوت های مجلسی نیز بهمن‌ماه سال جاری مصادف با ایام سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهد شد.

بیات ضمن دعوت از فعالان قرآنی و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این جشنواره گفت: از سوی دبیر کشوری جشنواره تعداد ۱۴ جایزه یک‌میلیون ریالی به قید قرعه به حاضرین در جلسه اهدا خواهد شد و حاضرین با گرفتن کارت قرعه‌کشی و ثبت شماره در سامانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی در قرعه‌کشی ۲۶۰ کمک‌هزینه مشهد مقدس شرکت داده خواهند شد.

انتهای پیام/ 89013/

نظر شما