شناسهٔ خبر: 36782629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تعاون مازندران:

کسب و کار نو با تلفیق سرمایه های خرد بسازیم

ساری - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون در بین فارغ التحصیلان گفت: با تعاون می توان افکار و سرمایه های خرد را تلفیق و کسب و کار نو بسازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری بعدازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی و تعاملی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران اتحادیه های شرکتهای تعاونی و تعاونگران استان مازندران اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره بخش تعاون نشان از اهمیت بالای این حوزه در سطح کشور دارد و باید برای رشد سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با کمک مسئولان، مردم و بخش تعاون بیش از پیش تلاش کرد.

وی افزود: نشست های هم اندیشی بخش تعاون باید به صورت ماهانه برگزار شود تا بخشی از مشکلات بخش تعاون حل یا مورد پیگیری قرار گیرد.

اصغری با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی خاطرنشان کرد: با تعاون می توان افکار و سرمایه های خرد را تلفیق کرده و کسب و کاری نو بسازیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تصریح کرد: وجود بانک تخصصی توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، بیمه تعاون و اتاق تعاون ظرفیت بسیار خوبی است که تعاونی ها با تعامل بیشتر می توانند از مزایایی این دستگاه ها و نهادها بهره مند شوند.

آتوسا وفادار سرپرست جدید مدیریت امور تعاون اداره کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه بیان کرد: از مدیر کل بابت اعتماد و توجه ویژه به بانوان در سطح استان تشکر می کنم.

ظرفیت بالای مازندران در بخش تعاون

وی افزود: به دنبال تعامل بیشتری با بخش تعاون علی الخصوص اتاق تعاون در راستای رشد سهم این بخش در اقتصاد استان هستیم زیرا اتاق تعاون از جایگاه بالایی در استان برخوردار است و امیدواریم با هم افزایی برای تعالی این حوزه گامی بزرگ برداریم.

وی افزود: مازندران از استانهای با ظرفیت بسیار بالا در زمینه تعاون است و جا دارد در راستای رشد بیش از پیش این بخش با کمک همه مسئولان و بخش تعاون تلاشی ویژه کرد.

رئیس اتاق تعاون مازندران نیز در این نشست اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر ضرورت رشد بخش تعاون باعث ایجاد دلگرمی در تعاونگران شد و از این بابت از ایشان تقدیر و تشکر ویژه ای داریم.

علاءالدین ربیعی افزود: ما و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون، بیمه تعاون و صندوق ضمانت یک خانواده هستیم و تلاش برای رشد بخش تعاون در سطح استان و کشور از وظایف ماست که تلاش خود را در این زمینه چند برابر خواهیم کرد.

ربیعی خاطرنشان کرد: امیدوارم انسجام بین اتاق تعاون و اداره کل تعاون اثرات مثبتی را در بخش تعاون به جای بگذارد.       .

نظر شما