شناسهٔ خبر: 36778360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تأمین مواد اولیه ذوب‌آهن اصفهان ضروری است

رئیس خانه معدن ایران گفت: تأمین مواد اولیه ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین تولیدکننده فولاد کشور از الزامات رونق تولید است، زیرا این شرکت در راستای مسؤولیت اجتماعی بار سنگینی را به دوش می‌کشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب‌آهن، محمدرضا بهرامن در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه ایران متافو اظهار کرد: ذوب‌آهن اصفهان را همواره در کنار خودمان می‌بینیم و این صنعت مادر یکی از نعمت‌ها و سرمایه‌هایی است که ایران اسلامی از وجود آن به عنوان یک نقش آفرین در عرصه اقتصاد ملی بهره‌مند شده است.  

رئیس خانه معدن ایران افزود: ذوب‌آهن اصفهان در دوره جدید رشد بسیار خوبی را در تولید محصولات متنوع داشته است و این افتخار بسیار بزرگی است که در دوران تحریم به ثمر رسید.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی ارزشمند ذوب‌آهن اصفهان ثروت بسیار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود که در ساخت صنایع فولادی مختلف نقش به سزایی داشتند.  

بهرامن خاطرنشان کرد: اعتقاد کامل داریم تأمین مواد اولیه ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستین تولیدکننده فولاد کشور از الزامات رونق تولید است زیرا این شرکت در راستای مسؤولیت اجتماعی بار سنگینی را به دوش می‌کشد.

انتهای پیام/63062/ک/ح

نظر شما