شناسهٔ خبر: 36771743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

لحظه به لحظه با سومین روز از ثبت نام داوطلبین دور یازدهم انتخابات مجلس

معاون سابق آذری جهرمی برای شرکت در انتخابات دوریازدهم مجلس ثبت نام کرد/ وزرای بهداشت و ارتباطات دولت احمدی نژاد هم ثبت نام کردند

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات وزارت کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو،مستقر در وزارت کشور سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح در ستاد انتخابات و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح دیروز با ابلاغ دستور وزیر کشور به فرمانداران آغاز شد و بناست تا روز شنبه ۱۶ آذر در ۲۰۸ فرمانداری، مرکز حوزه انتخابیه و ستاد ثبت نام وزارت کشور از نامزد‌های این انتخابات ثبت نام به عمل آید.
 
بر اساس این گزارش از صبح امروز تا این لحظه "ا رسلان فتحی‌پور" نماینده مردم شهرستان‌های کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجالس هشتم و نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
 
 
براساس این گزارش، سید اسماعیل موسوی شب گذشته (۱۱ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان دومین روز ثبت نام گفت: تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز،۱۸۴۴نفر مجموعا در دو روز گذشته ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱درصدخانم و ۸۹درصد آقایان هستند.


سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: از مجموع داوطلبانی که ثبت نام کرده اند، ۳/۳ دارای تحصیلات حوزو‌ی، ۱۲/۸ دکتری،۷۶/۸ کارشناسی ارشد و ۷/۱ لیسانس و کمتر از لیسانس بوده اند. کمترین تعداد داوطلبان ثبت نامی تا کنون از استان کهگیلویه و بویر احمد با ۹نفر است.
 
رئیس مرکز توسعه الکترونیک وزارت کشورازفرآیند ثبت نام در ستاد انتخابات بازدید کرد
"امیر شجاعان" رئیس مرکز توسعه الکترونیک وزارت کشور، دقایقی پیش از ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور بازدید کرد و به صورت میدانی در جریان فرآیند نام‌نویسی داوطلبان قرار گرفت.
 
رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون سابق آذری جهرمی ثبت نام کرد
"نصرالله جهانگرد" معاون پیشین وزیر ارتباطات و رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور، برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
 
ثبت نام استاندار پیشین کرمانشاه
حجت‌الله دمیاد استاندار کرمانشاه در دولت نهم و مشاور عالی وزیر کشور و مدیرکل امنیتی این وزارت‌خانه در دولت دهم، امروز سه‌شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمانشاه نام‌نویسی کرد.
 
نماینده دوراول مجلس که تنها یکسال با سن قانونی برای نمایندگی فاصله دارد هم ثبت نام کرد
کامل عابدین‌زاده نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی که تنها یک سال با سن قانونی برای نمایندگی در مجلس فاصله دارد، درحوزه انتخابیه وزارت کشور ثبت نام کرد.
 
جلالیان نماینده دورهشتم  برای مجلس یازدهم ثبت نام کرد
عسگر جلالیان نماینده پیشین مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس هشتم و معاون پیشن دانشگاه پیام نور با حضور در ستاد انتخابات کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه ثبت نام کرد.
 
علیرضا دهقان برای شرکت در انتخابات دوریازدهم مجلس ثبت نام کرد 
علیرضا دهقان نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس هشتم امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لنجان ثبت‌نام کرد.
 
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین ثبت نام کرد
سید ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.
 
همچنین محمدرضا امیری‌کهنوج نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رودبار جنوب، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و کهنوج (استان کرمان) با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
 
الهیان برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس هشتم امروز برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات کشور شد.
 
وزیر بهداشت احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم برای شرکت در انتخابات دوریازدهم مجلس شورای اسلامی  وارد ستادانتخاباتی وزارت کشور شد.
 
وزیرارتباطات احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
محمد سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم برای شرکت در دوریازدهم مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.
 
سید قاسم جاسمی نماینده فعلی کرمانشاه در مجلس برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم وارد ستاد انتخابات کشور شد.
 
عضو فراکسیون امید مجلس دهم برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
همچنین علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس دهم، امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور نامزد انتخابات مجلس بعدی شد.
 
عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کرد
رحمت‌الله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت (شاخه جدا شده از حزب اعتماد ملی) با حضور در ستاد انتخابات کشور برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت‌نام کرد.
 
ثبت نام شرکت کنندگان در انتخابات مجلس نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است
جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور امروز با حضور در محل ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس مستقر در فرمانداری تهران گفت: در این دو روز نیم بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در کل کشور برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در چهار سال گذشته شاهد افزایش میزان ثبت نام‌ها هستیم.
 
این خبر در حال تکمیل است...

نظر شما