شناسهٔ خبر: 36768265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مراسم توپ طلا 2019؛

لیونل مسی برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- لیونل مسی برای ششمین بار جایزه توپ طلا را به خانه برد.

به گزارش آریا، انتظارها برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان و جایزه توپ طلای فرانس فوتبال بالاخره به پایان رسید و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. ستاره آرژانتینی که از نظر فردی سال بسیار خوبی را گذرانده بود، بالاتر از رقبایی چون ویرژیل فن دایک، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه این عنوان را از آن خود کرد تا با شش توپ طلا، از این حیث در تاریخ فوتبال بی رقیب لقب گیرد.

مگان راپینو که در مراسم حاضر نبود در ارتباطی ویدئویی کوتاهی گفت: خیلی متاسفم که نتوانستم که این مراسم حضور پیدا کنم. سال فوق العاده ای را با تیم ملی آمریکا پشت سر گذاشتیم و علاقمندم به دیگر نامزدهای حاضر در مراسم نیز تبریک بگویم.مگان راپینو برنده جایزه بهترین بازیکن زن دنیا در سال 2019 شد. وی با تیم ملی امریکا به عنوان قهرمانی جام جهانی رسیده بود.  الکس مورگان و لوسی برنز  در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

محمد صلاح عنوان شماره 5 این جایگاه را به خود اختصاص داد.

کیلیان امباپه نیز در جایگاه شماره 6 بهترین های فرانس فوتبال قرار گرفت.

 آلیسون بکر جایگاه 7 را در رده بندی تصاحب کرد.

آلیسون بکر بعد از کسب عنوان بهترین دروازه بان جهان در مصاحبه ای کوتاه گفت: به خودم افتخار می کنم که در این مراسم حضور دارم. باید از همه اعضای خانواده و به خصوص همسرم تشکر کنم. همچنین از هم تیمی هایم نیز ممنون هستم.

با پخش تصاویری از لئو یاشین نوبت اهدای جایزه بهترین دروازه بان سال رسیده است. لئو یاشین تنها سنگربان تاریخ است که موفق به فتح توپ طلا شده است. رابرت لواندوفسکی این جایزه را اهدا می کند.

رتبه 8 هم به مهاجم درخشان این روز های بایرن مونیخ رسید:روبرت لواندوفسکی (لهستان/بایرن مونیخ)

 برنارئو سیلوا نیز در جایگاه شماره 9 رده بندی قرار گرفت.

ریاض محرز رتبه 10 بهترین های فرانس فوتبال را از آن خود کرد.

دیدیه دروگبا برای تعیین 4 نامزد نهایی روی صحنه آمد و سرانجام لیونل مسی برای ششمین بار، برنده توپ طلا شد تا بارسلونا با 12 توپ طلا، بیشتر از هر تیم دیگری دارای بازیکنی با توپ طلا باشد. به این ترتیب ستاره آرژانتینی رقیب دیرینه اش کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت و دومین هت‌تریک را در کسب توپ طلا ثبت کرد.

نظر شما