شناسهٔ خبر: 36765116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در جمع خبرنگاران؛

سخنگوی ستاد انتخابات: هزار و ۸۴۴ داوطلب انتخابات مجلس تا کنون ثبت‌نام کرده‌اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: روز گذشته و امروز مجموعاً هزار و ۸۴۴ داوطلب در سطح کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کردند که ۱۱ درصد از مجموع ثبت نامی‌ها از بین خانم‌ها و ۸۹ درصد مربوط به آقایان است.

صاحب‌خبر -
سخنگوی ستاد انتخابات: هزار و 844 داوطلب انتخابات مجلس تا کنون ثبت‌نام کرده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سید اسماعیل موسوی در پایان دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: روز گذشته و امروز مجموعاً هزار و ۸۴۴ داوطلب در سطح کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کردند که ۱۱ درصد از مجموع ثبت نامی‌ها از بین خانم‌ها و ۸۹ درصد مربوط به آقایان است.

موسوی بیان داشت: ۳.۳ دهم ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات حوزوی، ۱۲.۸ دهم با مدرک تحصیلی دکتری ۷۶.۷ با مدرک کارشناس ارشد و ۷.۱ دهم هم با مدرک لیسانس و کمتر از لیسانس- فوق دیپلم و کاردانی - ثبت نام کرده اند.
 
بیشتر بخوانید:

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان داشت: تعداد دیگری از ثبت نام کنندگان هم هستند که مراحل ثبت‌نام‌شان نهایی نشده و در حال تکمیل ثبت نام خود هستند و علاوه بر آن تعدادی دیگر نیز وجود دارند که کارشناسان ستاد انتخابات و ناظرین در حال کنترل مدارک آن‌ها بوده و ان‌شاءالله پس از تایید نهایی به جمع نهایی شدگان امروز و دیروز اضافه می‌شوند.

موسوی یادآور شد فردا صبح هم از ساعت هشت ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابی شروع خواهد شد.

وی اظهار داشت: کمترین میزان ثبت نام کنندگان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و ۹ نفر در مجموع برای حضور در انتخابات در این استان ثبت نام کردند.

انتهای پیام /

نظر شما