شناسهٔ خبر: 36756666 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

ساختار مقابله با فتنه‌های دشمن در نیروهای مسلح تعیین شد

رکنا: فرمانده کل ارتش تعیین شدن ساختار مقابله با فتنه‌های دشمن در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: آموزش های لازم در این راستا به نیروها داده شده و البته آمادگی های لازم نیز کسب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا به نقل از نیروهای مسلح، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص حفظ عوامل پیروزی و تعیین یک ماموریت ویژه برای نیروهای مسلح مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید مراقب فتنه ها باشند و آرایش و آمادگی های لازم را برای مقابله با فتنه داشته باشند گفت: فتنه ها در شاخه ها، ابعاد و اشکال مختلف متوجه ایران اسلامی است و همه ما مسئولان به پشتوانه مردم فهیم و در صحنه باید برای مقابله با این فتنه ها و به شکست کشیدن آنها و البته ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی آماده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با انواع فتنه ها و تهدیدات دشمن اظهار داشت: در نیروهای مسلح ابعاد فتنه های دشمنان، در اتاق های هم اندیشی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفته و شاخه های مختلف آن مشخص شده است. اقداماتی که باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل فتنه های دشمنان و برای شکست این فتنه ها انجام دهند نیز به خوبی مشخص شده است.

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص حفظ عوامل پیروزی و تعیین یک ماموریت ویژه برای نیروهای مسلح مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید مراقب فتنه ها باشند و آرایش و آمادگی های لازم را برای مقابله با فتنه داشته باشند گفت: فتنه ها در شاخه ها، ابعاد و اشکال مختلف متوجه ایران اسلامی است و همه ما مسئولان به پشتوانه مردم فهیم و در صحنه باید برای مقابله با این فتنه ها و به شکست کشیدن آنها و البته ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی آماده و گوش به فرمان ولایت باشیم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با انواع فتنه ها و تهدیدات دشمن اظهار داشت: در نیروهای مسلح ابعاد فتنه های دشمنان، در اتاق های هم اندیشی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفته و شاخه های مختلف آن مشخص شده است. اقداماتی که باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل فتنه های دشمنان و برای شکست این فتنه ها انجام دهند نیز به خوبی مشخص شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما