شناسهٔ خبر: 3674121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شانس پارس جنوبی برای قهرمانی در لیگ برتر ووشو بیشتر است

اوجاقی: علی‌نژاد بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون ووشوست

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: به عقیده من پارس جنوبی و دانشگاه آزاد فینال لیگ برتر ووشو را برگزار می‌کنند و در این میان شانس تیم پارس برای رسیدن به جام قهرمانی بیشتر است.

صاحب‌خبر -

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روز پنجشنبه مسابقات نهایی لیگ برتر ووشو برگزار می‌شود و به نظرم این دانشگاه آزاد و پارس جنوبی هستند که فینال این رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد. با اینکه نمی‌توان قهرمان این مسابقات را پیش‌بینی کرد اما در کل شانس پارس جنوبی برای رسیدن به جام قهرمانی بیشتر از دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: البته تیم‌های شهرداری بندرعباس و پاس قوامین کرمانشاه نیز تیم‌های خوبی هستند اما به هر صورت دو تیم دانشگاه آزاد و پارس جنوبی از ابتدای مسابقات قوی‌تر از دیگر تیم‌ها بوده‌اند.

مدیر تیم‌های ملی ووشو در مورد برگزاری رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس نیز عنوان کرد: ابتدا قرار بود این رقابت‌ها دهم اسفند 93 برگزار شود اما با توجه به برگزاری مجمع فدراسیون در تاریخ سیزدهم اسفند ماه این رقابت‌ها در تارخ هفدهم همین ماه انجام خواهد شد.

اوجاقی در مورد اینکه چرا برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ووشو ثبت نام نکرده است، خاطرنشان کرد: از ابتدا هم به این نکته اشاره کردم که مهدی علی‌نژاد بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون ووشوست. وقتی او به این خوبی می‌تواند فدراسیون ووشو را اداره کند، وظیفه تمام ما حمایت از اوست. امیدوارم علی‌نژاد باز هم در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو موفق شود و از حضورش در این رشته ورزشی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما