شناسهٔ خبر: 36738742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عسگری:

آغاز فرایند نام نویسی از داوطلبان مجلس یازدهم درحوزه انتخابیه دهلران

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر محترم کشور مبنی بر شروع فرایند انتخابات ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

«مجید عسگری» صبح امروز(۱۰ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: همه سازوکار ها برای ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه فراهم است.

 

وی تصریح کرد: از امروز یکشنبه دهم آذرماه به مدت هفت روز تا شانزدهم آذرماه سال جاری، داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه می توانند با مراجعه به فرمانداری دهلران ثبت نام کنند.

 

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: ثبت نام از ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه دارد و مرکز حوزه انتخابیه آمادگی دارد تا از داوطلبان ثبت نام یه عمل اورد.

 

عسگری گفت: هفته گذشته روز پنج شنبه نیز مانور ثبت نام انتخابات در شهرستان انجام شد و همه زیرساخت های لازم برای مراحل ثبت نام فراهم است.

 

وی با بیان اینکه حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی می کند، ابراز کرد: امید است در اسفند ماه سال جاری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

 

گفتنی است، حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما