شناسهٔ خبر: 36735776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمبر ستاد انتخابات در کرج رونمایی شد/ ثبت نام 13 داوطلب در روز اول

استاندار البرز گفت: از همین تریبون به البرزی ها اعلام می کنم که با تمام توان و ظرفیت حافظ و نگهبان رای آن ها هستیم و دستگاه های نظارتی نیز در این راستا اقدامات لازم را انجام می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پیش از ظهر امروز آیین رونمایی از تمبر ستاد انتخابات با حضور استاندار البرز و مسؤولین استانی در محل فرمانداری کرج، مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد برگزار شد.

در ساعات اولیه مراسم غفور قاسم، پور فرماندار کرج از نحوه ثبت نام کاندیداها بازدید کرد و ضمن دیدار با پرسنل ثبت نام کننده، در جریان روند ثبت نام ها قرار گرفت.

دقایقی بعد، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از مجموعه در جریان مراحل ثبت نام کاندیداها قرار گرفت و با کاربران ثبت نام کننده دیدار و گفت و گو کرد و در ادامه از تمبر انتخابات رونمایی شد.

 

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در حاشیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز پرخیر و برکتی برای ایران اسلامی است. مردم کم کم آماده می شوند که دوم اسفند ماه رای خود را به داخل صندوق ها بیندازند.

استاندار البرز بیان کرد: فرمانداری ها و مراکز حوزه های انتخابیه و تمام بخشداری های مستقل استان البرز نیز مانند سایر استان های کشور صبح امروز در پی دستور وزیر کشور مبنی بر آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات کار ثبت نام را آغاز کردند‌.

وی با بیان اینکه امروز تا این لحظه پنج داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کرج ثبت نام کرده اند، افزود: داوطلبان می توانند در وزارت کشور و مراکز حوزه انتخابیه کرج و ساوجبلاغ مراحل ثبت نام خود را طی کنند. افرادی که در خارج از کشور هستند نیز با مراجعه به سفارتخانه ها ثبت نام خود را انجام دهند.

شهبازی اذعان کرد: آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیکی در تمام حوزه ها در استان البرز وجود دارد و زیرساخت های لازم نیز فراهم است تا کار اخذ و ثبت آرا و اعلام نتایج انتخابات به شکل الکترونیکی انجام شود. نیروی های اجرایی نیز آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی مشارکتی، رقابتی و ایمن را در البرز دارند.

 

استاندار البرز اظهار کرد: از همین تریبون به البرزی ها اعلام می کنم که با تمام توان و ظرفیت حافظ و نگهبان رای آن ها هستیم و دستگاه های نظارتی نیز در این راستا اقدامات لازم را انجام می دهند. با توجه به تعامل و هم افزایی خوب حاکم در این استان امید است میزان مشارکت مردم نیز افزایش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی موجبات خوشحالی مردم را فراهم کند و کسانی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که در طول چهار سال در بخش های مختلف موجب بالندگی استان البرز شوند.

انتهای پیام/ب

نظر شما