شناسهٔ خبر: 36686557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفتمی تیروکمان در آسیا/ سهمیه ایران در المپیک ۲۰۲۰ قطعی شد

90047

در ادامه رقابت‌های تیروکمان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بانکوک تایلند، با راهیابی دو نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، سهمیه ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو قطعی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیروکمان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بانکوک تایلند، با صعود دو نماینده ایران به مرحله نیمه‌نهایی، سهمیه ایران در المپیک ۲۰۲۰ قطعی شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک، امین پیرعلی برابر کمانداری از ویتنام با نتیجه ٧ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت.

میلاد وزیری نیز  در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ٦ بر ٥ برابر نماینده ویتنام شکست خورد و حریف پیرعلی در رده بندی شد.

در دیدار رده بندی میلاد وزیری با نتیجه ٦ بر صفر امین پیرعلی را شکست داد و ضمن کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بانکوک تایلند، تیم بوتان و هند یک سهمیه در بخش زنان کسب کردند و ایران و مغولستان یک سهمیه در بخش مردان به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا همچنین در پایان بیست و یکمین دوره رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا، کره جنوبی با کسب ۱۳ مدال (۹ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز) قهرمان این رقابت‌ها شد، هند با ۷ مدال (یک طلا، ۲ نقره و ۴ برنز) در جایگاه دوم قرار گرفت و چین نیز با ۳ مدال (۲ نقره و یک برنز) عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

کاروان ورزشی ایران نیز با یک مدال برنز در کامپوند تیمی در جایگاه هفتم قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما