شناسهٔ خبر: 36600344 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کد دستوری برای کسانی‌که سبد حمایتی نگرفتند/ سیستم دچار اختلال شد

گروه جامعه ــ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سرپرستان خانواده‌هایی که سبد حمایتی نگرفته‌اند اما خود را واجد شرایط می‌دانند خواست تا شماره ملی خود را به کد دستوری # 6369* ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند لیکن خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند از ساعت هشت صبح یکشنبه سوم آذرماه، درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود. 

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساعت هشت صبح امروز تا ساعت 9 بیش از 50 هزار نفر اقدام به ارسال کد ملی خود به این کد دستوری کرده‌‌اند که موجب اختلال در این سیستم شده است. وزارت کار طی اطلاعیه بعدی خود اعلام کرده است به زودی این اختلال رفع می‌شود.

در اطلاعیه وزارت کار آمده است: «به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می‌شود. گفتنی است دربازه زمانی هشت تا 9 صبح امروز حدود 50 هزار کد ملی ثبت شده است و حجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است. از هموطنان تقاضا می‌شود طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت کنند».

یادآوری می‌شود؛ تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند، می‌توانند بعد از ظهر یکشنبه سوم آذرماه، درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می‌شود.

 

 

انتهای پیام

نظر شما