شناسهٔ خبر: 36596922 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

داماد سابق بخشیده شد

روزنامه جوان

پسر صراف معروف که همسر سابقش را با پاشیدن بنزین به آتش کشیده بود با جلب رضایت اولیای دم از قصاص فاصله گرفت.

صاحب‌خبر -
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، رسیدگی به این پرونده از روز پنج‌شنبه ۱۹‌اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با مرگ مشکوک دختر جوانی در بیمارستان شهید مطهری در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

آن روز قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل که همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در بیمارستان حاضر شده‌بودند با جسد دختر جوانی به نام شقایق روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت دو روز قبل از سوی پسر مورد علاقه‌اش به نام احسان داخل خودروی پژو ۲۰۶ خودش حوالی میدان پروین در تهرانپارس آتش زده شده و بعد از دو روز بستری در بیمارستان به کام مرگ رفته است.

در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد آتش‌سوزی عمدی بوده‌است، مأموران احسان را که در این حادثه او هم دچار سوختگی ۱۰‌درصدی شده‌بود، پس از بهبودی از بیمارستان برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند. وی در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل گفت: پدرم در کشور ترکیه زندگی می‌کند و وضع مالی خوبی دارد و از صرافان معروف ایران است. او به من کمک مالی زیادی کرد تا اینکه با شقایق در اینستاگرام آشنا شدم و قرار شد با هم ازدواج کنیم. پدر و مادرم مخالف بودند، اما ما ازدواج کردیم و برای ادامه زندگی به ترکیه رفتیم. آنجا با پولی که پدرم از قبل به من داده بود رستورانی زدیم، اما خیلی زود ورشکست و مجبور شدیم برای ادامه زندگی به تهران برگردیم. پس از این با شقایق اختلاف پیدا کردم، از او جدا شدم، اما او را هنوز دوست داشتم و سعی کردم دوباره با هم زندگی کنیم. هر چقدر تلاش کردم فایده‌ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتم به زندگی هر دومان پایان دهم. روز حادثه داخل خودرواش با هم مشاجره کردیم و بطری بنزینی که از قبل آماده کرده‌بودم، روی او پاشیدم و فندک را کشیدم که او فوت کرد و من دچار سوختگی شدم. در حالی که متهم پس از اعتراف به قتل راهی زندان شده‌بود و تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مادر شقایق به عنوان تنها اولیای دم به دادسرای امور جنایی رفت و قاتل دخترش را بخشید.
صبح دیروز متهم برای گرفتن آخرین دفاع به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی با تأیید حرف‌های قبلی‌اش گفت: خوشحالم که اولیای‌دم مرا بخشیدند و از طناب دار فاصله گرفتم. تصمیم گرفته‌ام پس از آزادی به کشور ترکیه بروم و با خانواده‌ام زندگی کنم. بدین ترتیب کیفرخواست احسان به جرم قتل عمد از سوی قاضی ساسان غلامی، صادر‌شد و متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

نظر شما