شناسهٔ خبر: 36567813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان :

روحیه بسیجی باید فراگیر شود

حجت الاسلام دیباجی هفته بسیج را فرصتی برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در آحاد مردم و جوانان دانست وگفت: روحیه بسیجی باید فراگیر شود تا هدایت الهی و سعادت انسان به سر منزل برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج فرمانده سپاه استان سمنان ،بسیج را ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور عنوان کردوگفت: مردم با بردباری و متانت در روزهای اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و دغدغه‌های پیرامون این موضوع صف خود را از آشوبگران جدا کردند و با رویکرد هدفمند دست دشمنان نظام رو شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه مردم با درایت و برگزاری راهپیمایی در سراسر کشور از منویات رهبرمعظم انقلاب در روزهای گذشته دفاع کردند اظهارداشت: مردم شهر سمنان در روز شنبه هفته آینده با حضور پرشور در راهپیمایی، انزجار خود را از فتنه گران به نمایش می‌گذارند.

 

وی با بیان این مطلب که دشمنان در دهه‌های مختلف با فتنه و آشوب در کشور با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل داشتند افزود: مردم ولایتمدار با هوشیاری توطئه‌های استکبارجهانی را خنثی کردند.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی اضافه کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف با حضور پررنگ در کشور خوش درخشید و این افراد ارزشی همواره برای دفاع از میهن در تلاش بودند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بصیرت، دشمن شناسی، اخلاص بسیجی، عمل به هنگام را از عناصر اصلی در زنده نگه داشتن تفکر بسیجی عنوان کردوافزود:بسیج مکتبی‌ترین نیروی مقاومت است و معرفت بسیجیان ایران در جهان بی‌نظیر است.

 

وی با بیان اینکه بسیج سرمایه ای برای حفظ اتحاد کشور و اتقلاب است اضافه کرد: بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در کشور است.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی کارگشایی و گره گشایی از مشکلات مردم، گقتمان سازی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقدام جهت اصلاح الگوی مصرف، فعال کردن منابع غیر فعال، تقویت و توسعه هرچه بیشتر اردوهی جهادی و ... را از نقش های مهم  بسیج در تقویت درونی کشور و جامعه برشمرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج مکتبی انقلابی است که از بطن و متن مردم بر خواسته است و محبوبیت آن به جهت همراهی و در کنار مردم بودن این نهاد است.

 

وی گفت: بسیجیان هدفی جز دفاع از انقلاب و ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارند.

 

نظر شما