شناسهٔ خبر: 36541901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با کسب ۲۶ رای

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال شد

محمدرضا داورزنی با کسب ۲۶ رای از ۴۱ رای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون والیبال به مدت چهار سال انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال امروز برگزار شد و محمدرضا داورزنی با ۲۶ موافق از ۴۱ رای به عنوان رییس فدراسیون والیبال انتخاب شد.
در این مجمع ۷ داوطلب حضور داشتند که محمود افشار دوست، احمد سعادتمند و امیر حسین معظمی انصراف دادند و افشین داوری هم غایب مجمع بود.
رای گیری میان بهنام محمودی، محمد رضا داورزنی و محمد رضا رشیدی انجام شد که از ۴۱ رای گرفته شده، ۱۵ رای به نام بهنام محمودی و ۲۶ رای برای داورزنی ثبت و با این حساب محمدرضا داورزنی به عنوان رییس فدراسیون برای چهار سال انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال
 سه داوطلب انصراف دادند 
مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ صبح امروز در سالن هگمتانه المپیک آغاز شد.
مجمع انتخاباتی ریاست والیبال به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.
کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کل کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده این کمیته، محمد شروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، علی فتاحی سرپرست فدراسیون و دبیر مجمع انتخاباتی به همراه روسای هیات‌های والیبال استان‌های کشور در این مجمع حضور دارند.
رئیس مجمع اعلام کرد که هر یک از داوطلبان ۱۰ دقیقه وقت دارند برنامه‌های خود را ارائه کنند.

داوطلب غایب
افشین داوری سرپرست پیشین فدراسیون والیبال که به عنوان داوطلب برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بود، امروز تنها نامزد انتخاباتی غایب این مجمع بود.
محمدرضا رشیدی، محمود افشاردوست، بهنام محمودی، محمدرضا داورزنی، امیرحسین منظمی و احمد سعادتمند ۶ داوطلب حاضر در این مجمع بودند که برنامه‌های خود را ارائه کردند.
محمود افشاردوست داشتن یک برنامه راهبردی و مدیریت همه جانبه در سطوح والیبال را از اولویت‌های خود اعلام کرد، اما به نفع محمدرضا داورزنی انصراف داد.
محمدرضا داورزنی معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان هم دومین داوطلب این انتخابات بود که برنامه‌های خود را با نشان دادن یک نماهنگ ده دقیقه‌ای ارائه داد و افزود: امروز ۲۹ آبان عهد می‌بندم که در صورت انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون باکمک همگان، والیبال ایران را به جمع چهار تیم برتر جهان ارتقا دهیم و در المپیک ۲۰۲۰ نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.
محمدرضا رشیدی دیگر داوطلب حاضر در این مجمع هم گفت: بازگشت مدیران قدیمی توهین به والیبال است، زیرا همگان فکر می‌کنند که در والیبال قحط الرجال است و صحبت‌های وی واکنش علی فتاحی دبیر مجمع را در پی داشت.
احمد سعادتمند از دیگر داوطلبان حاضر در مجمع هم کارنامه ورزشی و مدیریتی خود را ارائه، اما وی هم انصرافش را به نفع داورزنی اعلام کرد.
بهنام محمودی هم گفت: از سرمایه‌های والیبال هستم، اما نمی‌دانم چرا هیچ وقت از تجاربم استفاده نمی‌کنند و کنار گذاشته شده ام.
وی پس از ارائه برنامه‌های خود پیشنهاد تاسیس کمپ برای فدراسیون والیبال را به معاون وزیر ارائه داد.
امیر حسین منظمی دبیر پیشین فدراسیون والیبال هم به زمان اختصاص داده شده برای ارائه برنامه معترض بود، اما او هم انصراف داد.

 آغاز رای گیری 
با توجه به انصراف محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، امیرحسین منظمی و غیبت افشین داوری، رای گیری از میان محمدرضا داورزنی، محمدرضا رشیدی و بهنام محمودی آغاز شد.

نظر شما