شناسهٔ خبر: 36510277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر نیرو: سمنان از استان‌های تأثیرگذار در عرصه دفاع مقدس و انقلاب است

وزیر نیرو گفت: استان سمنان از جمله استان‌های تأثیرگذار در عرصه دفاع مقدس و انقلاب محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایوانکی، رضا اردکانیان صبح امروز در بدو ورود به استان سمنان اظهار داشت: نقش استان سمنان در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار اثرگذار و بی‌بدیل است.

وزیر نیرو بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم ارزشمند انقلابی در جامعه به‌ویژه به نسل جوان تأکید کرد.


اردکانیان بیان کرد: نسل امروز باید با آموزه‌های دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از ایثارگری‌های نسل جوان دیروز در راه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند.

وی با بیان اینکه شهیدان بهترین الگو برای تربیت نسل جوان انقلابی محسوب می‌شوند افزود: تداوم راه شهیدان یک وظیفه و تکلیف است که همه مدیران و مسئولان در هر جایگاهی باید بدان اهتمام ورزند چرا که امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است.

وزیر نیرو به مقام شامخ شهدای ایوانکی ادای احترام کرد

سخنگوی استانداری سمنان در حاشیه سفر وزیر نیرو به استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: افتتاح پست 400 کیلوولت ایوانکی و افتتاح پروژه آبی داورآباد برخی از برنامه‌های اردکانیان در سفر به استان سمنان است.

حجت‌الله یحیایی گفت: در این سفر همچنین طرح آب‌رسانی به 20 روستای شهرستان‌های گرمسار و آرادان با حضور وزیر نیرو نیز افتتاح می‌شود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی فاز نهایی پروژه آب‌رسانی به 11 روستای دیگر گرمسار و آرادان از دیگر برنامه‌های اردکانیان در استان سمنان است.

به گزارش تسنیم برنامه‌های اردکانیان تنها در شهرستان‌های گرمسار و آرادان است.

انتهای پیام/363/ح

نظر شما