شناسهٔ خبر: 36507570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد:

65 سازمان مردم نهاد در قزوین تشکیل شده است

قاسمی گفت: چشم انداز 1400 باید 65 سازمان مردم نهاد تشکیل شود که امسال این امر برای استان قزوین محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ستاد ساماندهی امور جوانان استان صبح امروز - دوشنبه 27 آبان ماه- به ریاست هدایت‌الله جمالی پور با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، مهران قاسمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش استان و جمعی از مدیران استان در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

مهران قاسمی در این جلسه بیان کرد: در تعریف حوزه جوانان در کشور چهار ماموریت ملی و استانی در چهار مورد مشارکت اجتماعی و سازمان های مردم نهاد، آموزش پیش از ازدواج و نحوه پرداخت وام ازدواج، اجرای طرح های ملی و رصد عملکرد دستگاه های استان است.

وی گفت: در چشم انداز 1400 باید 65 سازمان مردم نهاد تشکیل شود که امسال این امر برای استان قزوین محقق شد و به ازای هر پنج هزار نفر یک سازمان مردم نهاد باید ایجاد شود که با توجه به وضعیت ورود و خروج، چشم انداز استان محقق شد.

وی گفت: تقسیم این سازمان ها امری مهم است و 15 حوزه فعالیت این 65 سازمان را رصد می کنند که حدود 33 درصد این سازمان ها را بانوان تشکیل می دهند و مجموعا بیش از 2 هزا نفر تحت آموزش پیش از ازدواج قرار گرفتند.

معاون امور جوانان اداره کل پرزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: نکته سوم در طرح های ملی است که در پایان آذرماه با موضوع کارآفرینی اجتماعی اجرا می شود.

قاسمی افزود: حوزه چهارم رصد عملکرد دستگاه های استان می باشد که نقاط قوت و ضعف را ارائه می دهیم و اقداماتی برای ستاد جوانان در این زمینه وجود دارد.

 

نظر شما