شناسهٔ خبر: 36501417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری + مصاحبه

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

اعلام سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان امروز گفت : در پی افزایش قیمت بنزین بسته تکمیلی سهمیه سوخت برای ناوگان آژانس شهری و تاکسی تلفنی برای خودروهای تک سوز 200 لیتر و برای خودورهای دوگانه سوز 120 لیتر تعیین شده است که در پایان هرماه به صورت اعتباری در کارت سوخت شان شارژ می شود.
علی اصغرعباسی افزود : سهمیه تاکسی های بین شهری ماهانه 750 لیتر برای خودروهای تک سوز و450 لیتر برای خودروهای دوگانه سوز اختصاص یافته است که این سهمیه از ابتدای آذرماه با احتساب یک هفته پایانی آذر ماه اعمال خواهد شد.
وی گفت : سهمیه سرویس مدارس هم بر اساس پیمایش انجام شده اعمال می شود که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای موظف شده است در مدت 2 ماه سامانه پایش را برای این خودروها راه اندازی کند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان در خصوص سهمیه وانت بارها و موتورسیکلت های حمل بار هم گفت : در صورت ساماندهی و ثبت پیمایش این ناوگان ، با تایید وزارت کشور برای افزایش سهمیه این ناوگان بر اساس پیمایش ثبت شده اقدام خواهد شد.
علی اصغرعباسی اعلام کرد : سهمیه تاکسی های ون درون شهری را 600 لیتر در ماه پس از دریافت اطلاعات وزرات کشور و صدور کارت جدید اعمال خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_4182783"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2574405/4182783?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما